Gå til innhold

Hva er din MSN?

big_mama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor, jeg må spørre, hvorfor kan ikke trådstarter bare trykke på MSN-knappen i postene til folk? :dontgetit:

Det er jo mye gøyere å lage tråd om det da :D

Er vel greit å vite at de man legger til syns det er greit.

Hvis noen har lyst på adressen min, så står den vel under her... men jeg skriver den uansett, tror jeg.

[email protected]

Må gjerne legge meg til.

Lenke til kommentar

Tror noen av disse forumgutta her som har lagt meg til, har vært de mest plagsomme og mest irriterende menneskene jeg noen gang har hatt på MSN. Nå har jeg heldigvis tatt til fornuft og blokket og slettet mange, men herregud... Er det mulig å ta et hint? Er ikke smart å godta så mange fra dette forumet her; de fleste er drittunger med adhd.

Lenke til kommentar
Tror noen av disse forumgutta her som har lagt meg til, har vært de mest plagsomme og mest irriterende menneskene jeg noen gang har hatt på MSN. Nå har jeg heldigvis tatt til fornuft og blokket og slettet mange, men herregud... Er det mulig å ta et hint? Er ikke smart å godta så mange fra dette forumet her; de fleste er drittunger med adhd.

Tror Jeg har din. Men kan neppe ha vær plagsom, siden jeg bare har sakt Hei en eller to ganger :)

Men. Trådstarter veit hvem jeg er. så han har mailen min :D

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Haha. Så slemt sagt.

Da vil jeg benytte sjansen, de fleste jenter på dette forumet er oppmerksomhetssyke, ustabile tøser. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...