Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? Nei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tja.. kan jo slenge meg uti dette jeg å da [email protected] Gmail Pohwa! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Slenger meg ut i galskapen: [email protected] Så det så Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) [email protected] Edit: Skiftet til gmail Endret 3. oktober 2004 av Keejay Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 msn min er: min_adresse@dufården.ikke Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 [email protected] Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Min MSN er: kå[email protected] Cybersex? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 1GB plass til å ha mail.. du trenger ALDRI slette noe.. Kan jo like greit bruke Outlook Express Eller et hvilket som helst annet tilsvarende program... En annen praktisk ting med GMail, utenom den store lagringsplassen, er at det er webbasert. Du kan logge inn på nær sagt alle PCer som er tilkoblet internett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Som har en nettleser som støtter ActiveX, som er hat. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Min MSN er: kå[email protected] Cybersex? Det verste er at jeg fikk PM om hvorfor det ikke gikk an å legge meg til. DET er LOL! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så det er ingen som har tatt kå[email protected] enda? [email protected] Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 noen som kan invitere meg til gmail,har så lyst på en. please,den jeg får av skal jeg være snill med(så lenge de er okey med meg) Jeg kan. Send meg pm med fult navn og din nåværende e-mail du. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) /me har nå samlet masse fungerende mailadresser som han skal selge til en eller annen spam liste Endret 3. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 1GB plass til å ha mail.. du trenger ALDRI slette noe.. Kan jo like greit bruke Outlook Express Eller et hvilket som helst annet tilsvarende program... En annen praktisk ting med GMail, utenom den store lagringsplassen, er at det er webbasert. Du kan logge inn på nær sagt alle PCer som er tilkoblet internett. jeg bruker netcom sin, har "unlimited" på limit så jeg driter langt i Gmail da jeg har mer kapasitet Anyway, men msn er på profilen =) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) LOL. en la meg til på msn. [email protected] Endret 4. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? har litt få kontakter skjønner.............. Nei, har allerede alt for mange som maser i tide og utide. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 LOL. en la meg til på msn. [email protected] Hva har det med " hva er din MSN å gjøre? Skal folk skrive eposten til en som har lagt deg til kontaktlisten din hver gang det skjer...? Det er vel ikke akkuratt det denne tråden handler om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg