big_mama Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? har litt få kontakter skjønner.............. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noe i meg sier at jeg ikke vil ha folk som desperat spørr etter kontakter fordi de har så få i min kontaktliste. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sjekk i diverse profiler, så finner du masse.. eksempelvis min Lenke til kommentar
lugah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? har litt få kontakter skjønner.............. hva skal du med msn adr. til folk du ikke kjenner? -på tide med en tur ut i sivilisasjonen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 -på tide med en tur ut i sivilisasjonen? My thoughts exactly. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har dere ikke noe skikkelig (les: pent) å si, så la være da vel. big_mama: Som galskapen sa; det er mange som har msn-adresse i profilen sin. Ellers kan du jo ta deg en tur på IRC, snakke litt med folk og få adressen deres etter hvert. Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? har litt få kontakter skjønner.............. hva skal du med msn adr. til folk du ikke kjenner? -på tide med en tur ut i sivilisasjonen? prøver bare å få så mange kontakter som mulig Lenke til kommentar
lugah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det noen som har lyst å gi fra seg msn adressen sin? har litt få kontakter skjønner.............. hva skal du med msn adr. til folk du ikke kjenner? -på tide med en tur ut i sivilisasjonen? prøver bare å få så mange kontakter som mulig vitsen med det er? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tøft det da, å ha side opp og ned med kontakter. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Åja, da er du helten min Nei for min del kunne du ha fått noen kontakter av meg, men tror ikke de som jeg har blir så blie på meg da. Men skjønner ikke vitsen med og legge til ukjente folk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 min står sån ca rett under meg et sted Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 er det så vanskelig å gi den da? [email protected] er min Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 haha Må jo gjøre trikset da. Jippii.no Nok av idioter som biter på om man har hotmail som; hotbabe11 osv. Er fylt på 15 min. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 min msn står i sig, der den har stått hele tiden Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 min er [email protected] gmail pwnz, du kan sikkert få av meg hvis du legger meg til Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 [email protected] Lurer på om noen legger meg til Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ..til de av dere som vil ha side ut og side inn med kontakter; Sorry! MSN har sperre på 150 kontakter Dette kan unngås ved å bruke f.eks. Trillian, da kontakter ut over de 150 lagres lokalt. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) jaja.. min er uansett *slettet etter ønske* Endret 16. desember 2009 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg