Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 å dere gutter har røyka hva da....???????(he he...)... Røyka gress? Plen gress? On topic; dette kan bli bra! Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har jeg også stor tro på. men et lite problem, har mekka no bilds hvis dere vil se, men har ikke noe server å laste d opp på foreløpig, noen som har noe foreløpig jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Her kan du legge ut bilder. Gleder meg. Kan bli sinnsykt Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 dassen dette er den foreløpige ideen min...mer kommer i løpet av dagen:) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bare lurer på en ting...når du skal på lan...må du sitte med dassen oppe på bordet da?, siden du har skjerm i lokket, eller er det bare sånn lite ekstra display? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nei! han står og spiller :!: Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 blir bare et ekstra display det, men uanset, hvis d blir som jeg vil så blir d er av de små barnedoene som pleier å være på kinoer å sånn å da blir den ikke så stor....men for alt jeg vet blir d en stor en å da kan jeg jo likesågodt sitte på den med skjerm på pulten:P....eller noe lignede...men skjermen i lokket blir foreløpig bare et ekstradisplay Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kan du ikke sitte på dassen? På LAN altså... men nå er det ikke alle som drar på lan hele tiden heller... Skal på LAN i kveld personlig. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du kan ha tre-knappers flush, på den tredje kommer den stealthede cd-romen ut Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva med bare en flush knapp, og to små knapper ved siden av, ser mer ekte ut, det fins ikke dasser med tre knapper, har en ide, hva med å ikke bruke lokk bare liksom la vannet renne i en tank uten lokk, som når du trekker, og heller skifte vann hver dag, er sikkert ikke vanskelig å skifte hver dag når det ikke er lokk på, bare ksaff deg noe pumpe greier til det. Ser jævla fet ut hvis du trykker på flush knappen og så flusher det uten å slutte da. Men husk å lukke igjen så det ikke kommer vann på noen av delene i pcen. Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 tror jeg går for det som den doen jeg klarer å skaffe har jeg..har funnet ut at jeg skal bruke en slim-line dvdrw slot inn i denne maskinen..åpningen skal bare være en sprekk i do skåla:) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dette blir konge! Keep on the good work! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fremgang? som sagt.... Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når han skal sitte å se på skjermen, så må han jo henge over dassen så det ser ut som om han er fyllesjuk ... kan bli morsomt dette Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hehe, ja men hva med update snart?? fant du dass? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvis du skulle ha hatt vannkjøling kunne vannet i dassen vært vanntanken. See? EDIT: Ser det selv! Kan ikke lese alle ideene før jeg poster andre forslag. Sorry Edit 2: http://www.envador.com/cases/ToiletPC/ Endret 18. oktober 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Spesielle saker... Hver sin smak, sier nå jeg Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 har ikke hatt så mye fremgang...er så å si midt i ei flytting, men har skissa en del og tenkt mye på d...er rett å slett vanskelig å finne en dass...men har hatt nesten napp .... skal poste med en gang d blir litt fremskritt, sorry hvis jeg skuffer, men er ikke d letteste prosjektet! men, jeg har som mål å fullføre, så etterhvert blir d nokk en dass maskin på meg...det har dere mitt ord på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå