PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 kall meg gal, men i går i de sene nattetimer da mine små grå jobbet på høygir, bestemte jeg meg plutselig for å legge meg, spør meg gjerne hva dette har med case mod å gjøre, så skal jeg svare: stod å pussa tenna i halvsvime da jeg i et raskt blikk bort på dassen fikk en ide,eller rettere sagt begynte å lure på om noen noengang har vært så så sprøe, lage en datamaskin i en dass! (såklart i en dass koble fra alle slags avløp og div, og såklart vaska...MYE) hadde ikke dette vært en ganial ide? *begynne å tegne litt* se for deg dette: bak i "vannreservoaret" til dassen monterer du et micro atx hovedkort, hardisker og div, vannkjølinga brukes i en dass theme, der selve "skåla" (eller hvertfal bunnen av skåla) brukes som vann reservoar,,og megge til med litt bølgete plexi slik at vannet som skal tilbake til reservoaret sildrer nedover/rundt skåla som om du har flusha dassen..vannet måtte ha vært gult for å få effekt. bygge pumpa, psu og cdrom inn i sokkelen..skjult godt prikken over ien ville vært å ha pygd en sånnen liten av de dere psone skjermene inn i dasslokket slik at når du skulle bruke maskinen var d bare å vippe opp lokket å starte , og d beste av alt...av/på knappen MÅTTE jo ha vært flusheknappen! tenk blikkene du hadde fått når du rulla den inn på et lan...hehe en ide ville faktisk å vært å tatt en avstøpning av selve dassen slik at ikke hele shiten ville veid et tonn, kansje megga den i glassfiber...men beholde porselens looken:) tror nesten eg skal gjennomføre dette...hadde rocka! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) eh...husk å sett den vekk hvis du har fest...så ingen føler for å ..ju now Endret 1. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hehe...hadde tatt seg ut....pissa i maskinen å fått støt langt oppi det aller helligste Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 eh...husk å sett den vekk hvis du har fest...så ingen føler for å ..ju now **** Har tenkt litt på det, men har ikke tenkt til å gjennomføre det. Morsomt hvis du gjør det! Dra-ned = PWR / RS Vannet mi sildre ned i skåla! Plexi over skåla så vannet ikke blir tilskitnet! Lykke til Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har tenkt til d...men skal ha okket litt nedi...nesten over vannet, for å unngå at det kommer sånne dråper på plexien og kodens....lage en slags form/trakt å legge oppi med 2/mange kanaler frest ut i plexien på undersiden der vannet kan renne...nesten kamuflere plexien med vann...hvis du skjønner...sånn at d ser ut som d bare er vann, men at det er tett....fixe litt! begynt å tegne litt i sketchup...så får sjå...tror jeg også skal ta en avstøpning i et eller anna leter materiale...porselen blir for tungt og hardt å jobbe med...kansje hard plastikk...ellerno... Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 fikk en heeelt genial ide nå...bruke en sånn liten barnedo, sånn som de har på kinoer å sånn, tror de er ca halvarten av størrelsen...perfekt størrelse..*leite* Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Tror jeg har sett det før, men ikke i norske hjem hvertfall. Fikk litt lyst selv, men et dass som ikke er ødelagt er rimelig dyrt. Lykke til, og ikke glem worklog! Endret 1. oktober 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) For å få den derre piss looken i vannet, kan det kansje funke med noen gule leds eller noe sånn :edit: skriveleif Endret 1. oktober 2004 av BiaZ Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 å dere gutter har røyka hva da....???????(he he...)... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 De beste moddene er de mest originale, og noen ganger de sykeste. Sådetså Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 "Det finnes en tynn linje mellom det å være gal og genial " -meg sjøl Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 skal få satt i gang så fort jeg finner ut hvor jeg kan finne en dass, eventuelt en barnedass som jeg kan "låne" eller få kjøpt billig...tror nesten jeg MÅ gjennomføre dette skal få heve ut en tegning av mine ideer utover kvelden, men noen worklogg blir d ikke med d første...først få skaffa dassen...ikke tilfeldigvis noen som vet hvor jeg kan få tak i dass "specks"? og kansje en nettbutikk av oe slag som selger dasser? Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis du gjennomfører dette er du min gud Lenke til kommentar
karamba Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 "You're freaks! F R E A K S, I tell you!" Lenke til kommentar
PappKassE Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 *bukke* man er hva man gjør d til.....hm Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dra-ned = PWR / RS Du motsier deg selv Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så en sånn i Komputer For Alle for 5 år siden. ganske tøft Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Idèen har jeg hørt flere ganger, men jeg har aldri sett det påbegynt i det hele tatt. Lykke til sier jeg, denne kan bli bra! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hehe, lykke til, blir sjef om du klare å gjennomføre dette Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 å dere gutter har røyka hva da....???????(he he...)... Røyka gress? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå