sluffy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Alle som er på TV eller på en scene bruker sminke, så det er meget godt mulig. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Synest de var litt vel oversminket jeg da men, legg merke til at bush har på seg noen strøk også.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Snakk om gammel utvasket transvestitt-look Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tja, de fikk velge sine egne sminkører, så who knows. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg skal gi dem en liten runde i photoshop jeg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 det heter LEPPEstift Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 det heter LEPPEstift nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 AHAHAHAHA, blei forvirra der i starten.. er små trøtt og syntes det sto lesbestift :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Lol :!: Hadde lagt merke til det, legg merke til måten kerry vrenger ansiktet sitt alla big mama bitch... Hadde et lite latteranfall nettop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå