Gå til innhold

MSI GeForce4 ti4400

sa|o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen andre som har noe å si om det kortet her. Har lyst til å kjøpe det jeg også. Dere kan gjerne anbefale noen andre kort men det må være Tv-in og ikke for dyrt.

Og hvordan er MSI kortet på overklokking?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte kortet for ca 1 uke siden, og er ganske fornøyd med det. Det bruker phillips TV ut (tror jeg), og den er meget bra. Det er slutt på de svarte kantene på siden som var på GF3 og MX kortene. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er 3D mark scoren min. Fikk 6900, mens jeg burde ha hatt mellom 8000 - 10000. (Tror rammen min er litt F!"#a.)

En annen negativ ting er vifta. Den støyer en del, men har du litt peiling så kan du skifte den. Hvis du ser test av Creative Ti4400 på Hardware.no så får du et bilde av hvordan det er. (Msi lager kortene for Creative mener jeg å ha lest en plass.)

:cool:

Lenke til kommentar

Jeg vurderer ulike ti4400 kort. Men har kommet over en rar sak:

På komplett.no står det at du fleste ti4400 kortene har dual. Men på f. eks. flexi-data.no står det at det ikke har dual. Ble litt klokere etter å ha lest på anandtech.com.

Men hvordan er mulighetene for dual? Er spesielt interesert i dual. Har to vga skjermer. Er det mulig å spille på den ene skjermen og internett på den andre? Eller internett og mirc f.eks.?

På hvilke kort egner seg til dette? Hvem gir med det du tenger? (ikke alle sender med alt du trenger,dvi2agp adapter)

MoNoXiDe: Har du prøvd dual`en på ditt kort? Hva fulgte med?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Har MSI gf 4400. får oveklokka det til 648/315, orginalt er 554/275. Det er faktisk over gf 4600 hastighet på GPU! DVI/VGA plug følger med, det gjør også 8 cder og 1 dvd med diverse spill og programmer. Kortet har video in/ut og s-video inn/ut.

Får 11907 i 3dmark med dette oppsettet

Pentium 4 northwood 2,0@2,53

Abit BD7II-Raid

512 mb ddr 338mhz cas 2

Kortet bråker ikke så mye egentlig. Et kjempekort, kjøpte det på databutikken for 2000 kr, men nå har det forsvunnet fra lista der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...