-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg har et "veldig" stort problem; når jeg skal laste opp en avatar (vet at den er innenfor de grensene, fordi jeg lagde den i photoshop (som jeg er enda mere noob i)) så kommer det at jeg ikke har tilatelse til endre avatar eller personlig bilde... Det er helt sikkert en veldig lett grunn til å fikse på det, men siden jeg er en ultra noob så skjønner jeg ikke hva jeg skal.... Takk hvis noen kan hjelpe meg.... Den jeg har lagd er bare for å prøve liksom da så jeg kan ikke akkurat si at den er bra... Det kan kanskje ha noe med at jeg ikke kan en dritt i photoshop! Avatar.psd Endret 1. oktober 2004 av xerminx Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøver du å laste den opp i .psd-format? I så fall må du velge "Save for web" i PS, og velge ett av formatene der. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Og avataren må ikke være større enn 6kb. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Den er ikke større en 6 kb... Polecat: skal prøve det ja. Endret 1. oktober 2004 av xerminx Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser ut som det funka? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 YEAH! Klarte det nå Tusen takk Polecat!!! Som dere ser er kanskje ikke avataren min den beste da men Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har et nytt problem! Jeg får ikke skifta avatar!!!!!!!! Når jeg tar å bytter til en sånn metallica greie og tar på oppdater avatar står det bare at din nåverende avatar er den jeg hadde fra før.... Når jeg sletta den gamle og så lasta opp den nye skjedde det samme, den andre gamle driten kom opp! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser Metallica jeg da, selv om det var _meget_ lite og uklart. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bruk shift + f5 for å oppdatere alle bildene på en side. Da skal du se Metallica-logo-tingen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 skal fikse på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå