Nimblex Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er ikke det flinkeste inne data-salg, og ber om hjelp! Hva er en real pris for denne maskina? skal selge og aner ikke pris! AMD Athlon XP2000+ 1,67GHz 266MHz bus socket A GeFORCE4 MX440 64MB Tv-out orginal SDRAM PC133 512MB Seagate Barracuda IV 80GB IDE 7200RPM ATA/100 hardisk 2MB cache Codegen Miditower, sort samsung dvd-rom IDE 16x/48x, sort Samsung cd-rom IDE 40x/12x/40x floppy Med: Windows XP professional, Nero Burningrom, ++etter ønsker.... Hvis det er opplysninger som mangler så er det bare å si ifra.. Takker for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvorfor 2 topicer med samme innhold? Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 sorry, bom, hvordan sletter jeg? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 sorry, bom, hvordan sletter jeg? Ta kontakt med en moderator, så blir nok jobben gjort før eller senere. Husk dette til neste gang. Brukere som bevisst starter flere tråder om samme emne har en tendens til å bli lite likt her på forumet. Spør du meg burde det være en generell regel Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 1500kr max. kompis salg 1000kr Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var litt vel lavt IMO. Den er "verdt" så mye som du kan klare å få for den, og jeg skulle lett klart å selge den for det dobbelte av det meanbean foreslår. For et som er ute etter en maskin til hovedsakelig å jobbe på AKA student/hjemmekontor PC, så er den fint verdt et per-tre tusen, spesielt om den kommer fiks-ferdig med det viktigste av software installert. -Stigma Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 jeg kjøpte en ny pc til 4000, den var litt bedre, xp2800, ddr512,gammal) uten mus tast, skjerm, cd-rom. husker ikke hd plassen. kan ta 3 for den uten å ha dårlig samvittighet ialefall. Om noen kjøper den er en anen sak. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøver meg vel på 3-4 tusen og går heller nedover i pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå