Gå til innhold

Skjermkort til cs


Anbefalte innlegg

/OFF TOPIC

 

ATI har litt problemer med opengl driverne sin, meeen det å få 100hz/100fps i cs er ikke akkuratt noen heksekunst.

Og hvis du bytter Radeon 9800PRO til Geforce 3 ti200 for å spille cs er det på tide at du sjekker ut denne web siden før du surver på at kortet ditt er dårlig.

 

Trikset er at 60hz er standard for openGL spill i windows.

ATI har ikke lagt til så du får 100hz som standard i driverne sin, men det har nVIDIA gjordt. Så jeg tror jeg slenger meg på denne (host brukerfeil hark).

 

/ON TOPIC

Geforce for folk som ikke gidder å lære seg ting.

ATI for teh h4x.

 

Føler at dette er på vei til å bli en intel vs amd tråd.

Nvidia eier ATI i opengl, er jo bare å slenge seg på det. Noen driverreleaser fra ATI er bedre enn andre til CS, ja, og det finnes hauger av tweaks. Og jeg har prøvd ca. alle på Radeon 9800 pro.

 

Det som er flaut, er at Radeon 9800 pro ikke klarer å levere 100fps "out of the box" i opengl i en 7 år gammel grafikkmotor i et spill.

 

Det har ingenting med "host brukerfeil host" som dere så feil antar, det har noe med "host ATI sux hark" å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/OFF TOPIC

 

ATI har litt problemer med opengl driverne sin, meeen det å få 100hz/100fps i cs er ikke akkuratt noen heksekunst.

Og hvis du bytter Radeon 9800PRO til Geforce 3 ti200 for å spille cs er det på tide at du sjekker ut denne web siden før du surver på at kortet ditt er dårlig.

 

Trikset er at 60hz er standard for openGL spill i windows.

ATI har ikke lagt til så du får 100hz som standard i driverne sin, men det har nVIDIA gjordt. Så jeg tror jeg slenger meg på denne (host brukerfeil hark).

 

/ON TOPIC

Geforce for folk som ikke gidder å lære seg ting.

ATI for teh h4x.

 

Føler at dette er på vei til å bli en intel vs amd tråd.

Nvidia eier ATI i opengl, er jo bare å slenge seg på det. Noen driverreleaser fra ATI er bedre enn andre til CS, ja, og det finnes hauger av tweaks. Og jeg har prøvd ca. alle på Radeon 9800 pro.

 

Det som er flaut, er at Radeon 9800 pro ikke klarer å levere 100fps "out of the box" i opengl i en 7 år gammel grafikkmotor i et spill.

 

Det har ingenting med "host brukerfeil host" som dere så feil antar, det har noe med "host ATI sux hark" å gjøre.

Rart at jeg da kjører 100 med et ATI kort "out of the box".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...