Migr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei jeg har fått et virus som heter: Backdoor.coreflood virus! og får det ikkje vekk! pc en min funker ikke no...alt går treigeren de gamle skole pcene! hvordan får jeg vekk viruset? og hva kan det gjøre?? jeg har AMD 3000+ x800 vivo pro flashet til xt takker for all hjelp Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Feilpost. Uansett, last ned Ad-adware og kjør en scan. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hva mener du med feil post? og plus eg har Ad-adware men den finner ingenting Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Adware er vel generelt til fjerning av spyware, som ikke nødvendigvis er det samme som virus. Men Norton, The Cleaner, eller Avast burde kunne fjerne problemet. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Norton klarer ikke og fjerne viruset står det men dewt ligger innpå system32 noe sånnt og jeg fant filen men skal jeg slette den? ( fant filen på system32) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv Norton i sikkerhetsmodus, eventuelt programmene jeg nevnte først. De koster ingen penger. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 men visst ikkje det går?? ka skal jeg gjøre då? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøve litt andre ting, f.eks en fix fra symantec eller noe, og om ikke det fungerer kan du gjøre det på den lette måten, formatere. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Evt. ta et søk på google, du er ikke den eneste som har hatt det viruset. Du finner fremgangsmåte for å bli kvitt det der Lenke til kommentar
Migr Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 okey no har eg formatert pcen mange ganger istalert cemos på nytt men ingen ting funker! ingem vet ka eg skal gjøre! hva kan jeg gjøre for og fikse probleme ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kanskej det står noe her? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Feilpostet? Vi har faktisk et sikkerhetsforum. Vil tro du får mer respons der. Rapporterte tråden jeg, så kan en moderator flytte den EDIT: Så ikke at eXploid allerede hadde kommentert det Endret 17. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Flyttes til sikkerhet Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vet du filnavnet så kan den slettes manuelt i sikkerhetsmode. Samt at Symantec anbefaler å scanne for virus i sikekrhetsmode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå