EirikO Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Skulle koble pc'en til tv'en og drev da og fiklet en del med skjerminnstillingene.. For det første fikk jeg bare opp et svart/hvitt-stillbilde på tv'en.. Noen som vet hvorfor? Gammel tv? Men jeg trodde jeg hadde skrudd alle innstillinger tilbake, men nå nekter pc'en å gå i dvalemodus.. Noen som vet hvorfor? Et siste spm. På min andre tv har jeg en inngang som heter video-in. Kan jeg på en snedig måte få koblet s-video inn her? Video-in ser ut som aux-in bare at den er gul.... Endret 1. oktober 2004 av EirikO Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 skift topic... dvalemodus og ventemodus er IKKE det samme. Dvalemodus skrus på i strøminstillingene. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 skift topic... dvalemodus og ventemodus er IKKE det samme. Stemmer det.... men jeg får hverken satt den i dvalemodus eller ventemodus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå