MysticoN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei! jeg har et K8N Neon Plat MB. og etter litt modding fikk jeg plutselig problemer med å starte opp pc'n. men etter et par forsøk så funka det som før. men no ser jeg at det lyser en Feil mld på diagnostic bracket. jeg søkte litt rundt og fant denne linken. der stå det følgende: Assign Resources to all ISA. Engelsken min er ikke den beste og jeg skjønner ikke helt hva dette vil si:/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 ingen som kan hjelpe meg her da? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) ikke godt å si hva det betyr, jeg tenker gamle isa porter, og det er det jo ikke noen av på ditt hk mene har du resat bios? åssen mods har du gjordt egentlig? Endret 5. oktober 2004 av Spirre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 det der det som er problemet... har ikke gjordt noen mods når ta skjedde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå