arr1000 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har plutselig fått to Msn Iconer på oppgavelinjen, ett pålogget og ett ikke pålogget. Msn fungerer forøvrig normalt. Har prøvd å reinnstallere uten at det hjalp. Har noen en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Slett "Windows Messenger" som ligger inne som standard i XP. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det finnes, som han over meg indikerte, to MSIM-klienter fra Microsoft: Windows Messenger og MSN Messenger. Den siste har litt mer fuzz, mens den første er den helt rene som følger med Windows XP. Det er merkelig at MSN Messenger ikke slår av Windows Messenger, men slik er det. Du kan slå av Windows Messenger fra innstillinger inne i programmet. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 trykk start --> kjør --> så skriver du inn RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det har jeg gjort. Det er to Msn Messenger. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jøsses. Har du en versjon 4,5 eller tidligere og en helt ny? Eller er det to helt nye? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er to av siste versjon. Da jeg avinnstallerte forsvant begge iconene på task bar. Installerte på nytt og allt så normalt ut til jeg startet XP på nytt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 MSN +? den legger seg inn dobbelt hos meg. prøv å fjer den ene i startup. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har ikke innstallert Msn+. Får kontrollere startopp når jeg kommer hjem. Tviler på kona har innstallert Msn+ men jeg har to sønner.. De påstår at de ikke har innstallert noe Msn+. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 MSN icon nr. 2 forsvant i kveld like fort som det kom i går. Merkelig Mulig jeg ser dobbelt Takk for alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå