Christer1 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hei Hvor finner jeg en liste over hvilke koder som viser hvilke feil? På det displayet til Abit A17. Endret 1. oktober 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Går vel ut i fra at det står i manualen som følgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Går vel ut i fra at det står i manualen som følgte med hovedkortet. Har et AN7 og det står i manualen ja Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 står ikke noe i min manual(AI7) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) står ikke noe i min manual(AI7) Det er sikkert samme kodene, hvilken feilkode får du opp? *Edit* I manualen som kan lastes ned fra Abit så er post codes i Appendix G, dvs ganske langt bak Endret 1. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 står ikke noe i min manual(AI7) Det er sikkert samme kodene, hvilken feilkode får du opp? *Edit* I manualen som kan lastes ned fra Abit så er post codes i Appendix G, dvs ganske langt bak takk, så de nå, men fant ikke 4.8 som det stod i stad, heller ikke 2.0 som det står hele tiden. er det 48 ? For jeg fant ikke den heller. men skal det stå 2.0 hele tiden? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du problemer med kortet? Mitt AN7 viser også 2.1 og 2.7 hele tida, uten at det betyr noe som er verdt å bry seg om Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du problemer med kortet? Mitt AN7 viser også 2.1 og 2.7 hele tida, uten at det betyr noe som er verdt å bry seg om har ikke merka no problemer, men kunne jo vært et lite problem som jeg ikke legger merke til enda lurte derfor på om 2.0 var noe farlig, også fikk jeg 4.8 i stad, også 2.6 eller no . husker ikke den siste der. Derfor jeg lurte. Også var det kjekt å kanskje ha den lista hvis det skulle dukke opp noe Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Får opp feil kode 2.6, og etter at den kommer opp begynner ting å lagge litt, spill f.eks. Står i manualen: 1. If Early_Lnit_Onboard_Generator isnot defined Onboard clock generator initialization. Disable respective clock resource to empty PCI & DIMM slots. 2. Init onboard PWm 3. Init onboard H/W monitor devices. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Samme problem her med AI7. Viser kode 2.6 og 2.1. Abit EQ vise 0.0 grader på PWM. Tror nok dette er grunnen til feilkode 2.6, men vet ikke hvordan man skal rette på dette. Sjekk temp på PWM i abit EQ, Christer1 Si i fra hvis noen finner en løsning på dette.... Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Samme problem her med AI7. Viser kode 2.6 og 2.1. Abit EQ vise 0.0 grader på PWM. Tror nok dette er grunnen til feilkode 2.6, men vet ikke hvordan man skal rette på dette. Sjekk temp på PWM i abit EQ, Christer1 Si i fra hvis noen finner en løsning på dette.... PWM viser 42 her.. Men det med 2.6 og 2.1 er nok at vi har temperaturmåleren oppe. .Prøv å legg den ned. Da skifter den til 4.8 her. Og da er det ikke noe lagg i spill lenger Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det gjorde den sannelig. Nå viser den bare 4.8 Men problemet mitt er der fortsatt. Det med at tempen på PWM viser 0.0 grader. Liker å ha kontroll på temperaturene. Tenkte jeg skulle prøve å flashe bios pånytt, men får ikke gjort dette med flashmenu siden jeg allerede har siste versjon. Hvordan skal man gjøre dette?? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Det gjorde den sannelig. Nå viser den bare 4.8 Men problemet mitt er der fortsatt. Det med at tempen på PWM viser 0.0 grader. Liker å ha kontroll på temperaturene. Tenkte jeg skulle prøve å flashe bios pånytt, men får ikke gjort dette med flashmenu siden jeg allerede har siste versjon. Hvordan skal man gjøre dette?? Hmm.. Hvordan du flasher vet jeg ikke. Da må du nok få svar fra noen andre men hva er egentlig PWM tempen? Har egentlig aldri skjønt hva den viser for jeg. Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 PWM : http://www.abit-usa.com/products/mb/kbase....del=3&faq_id=78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå