daahl Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann ! Lurte på om det er noen måte og kjøpe en strømkabel splitter så jeg fikk 1 ekstra strøm utak på hver strømkabel fra strømforsyningen. Dette er da med tanke på at jeg skal ha en S-ATA hardisk hvor jeg trenger et ekstra strømutak. Er dette mulig, er det noen store risikorer ved og gjøre dette ? Lenke til kommentar
mar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Er det en sånn du tenker på? Endret 1. oktober 2004 av mar Lenke til kommentar
daahl Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Yes, akuratt en sånn en tenkte jeg på. Rart jeg ikke fant den på Komplett.no. Takk takk, det er vel ikke noe riskiko ved og gjøre det ? Lenke til kommentar
mar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det går nok greit, så lenge du ikke kobler på så mye at strømforsyningen ikke klarer å levere nok strøm. Da blir maskinen ustabil og på en skikkelig dårlig dag så ryker sikkert en og annen del også. Det skal ganske MYE til før dette skjer. Lenke til kommentar
daahl Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 OK, så er lite sansynlig med en hardisk `? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Veldig lite sannsynlig at 1 stk hd har noe å si ja. Lenke til kommentar
daahl Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Nice, det var bra men da blir det 250 S-ATA på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå