tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Oioioioioioioioi... Han får ikke min respekt i alle fall... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 DanceEjay + 11-åring = HIT! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 evt. et rart konsept der statskanaler fra nordiske land spytter inn kapital + drittunger = HIT! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Har hørt den før men: HAAAAHAHHAHHEAHEAHEHAEH! Endret 2. oktober 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Fy faen hahahahahahahahaha... Greit han er 11 år... men allikevel... De utviklingshemmede i klassen min på grunnskolen skrev bedre låter på den alderen jo. "Et par sigaretter kan jeg gjerne ta"... haha.. han er tøff. Endret 2. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Han herjer, da!!! Det oser respekt av den Edit: Leifer'n Endret 3. oktober 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 - R-E-S-T-E-C-T-P-A! What does that spell? - Restectpa? - Ye! That's right, restectpa! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sorry at jeg stengte tråden, glemte å scrolle opp fra innlegget jeg hadde fått rapportert... Isolert sett så det veldig støtende ut, men det går helt greit å mobbe livssjiten utav en stakkar når han har gjort musikken offentlig :-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva ble egentlig rapportert, Novec? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det var kanskje uthengingen av funksjonshemmede, og ikke kritikk av han som synger, som var kritikkverdig. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 dumdidum coca-cola holiola cariola Lættis Hahahahaha!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå