Gå til innhold

LG 1910B slår seg av

GoldenLion

Anbefalte innlegg

Jeg har investert i en 19" LCD - LG 1910B - som jeg er kjempefornøyd med - når den er på. :yes:

Den har imidlertid et merkelig problem - den slår seg av inn imellom og vil ikke slå seg på igjen. Noen ganger skjer dette i forbindelse med oppstart av et spill, andre ganger helt fra maskinen slås på (POST-skjermbildet og Windows XP skermbildene vises, men ikke "logg på" -skjermbildet), og andre ganger igen når man logger seg på eller når det byttes fra en bruker til en annen. :dontgetit:

I forbindelse med oppstart får jeg også innimellom et kortvarigt (1/2 sek.)skjermbilde med et rødt/svart flimrende mønster. Så vidt jeg husker skjer dette mellom POST og Windows XP starter skjermbildene, men kanskje det er etter Windows XP starter. :(

Jeg er litt usikker på om det egentlig er skjermen eller om det er grafikkortet som er problemet, men alting fungerte med den gamle CRT-skjerm. :hmm:

Jeg har byttet skjermkort driver og slått av alle strømsparingsfunksjoner, men ingenting synes å bli bedre. :cry:

Skjermkortet er et Sapphire Radeon 9600 XT Ultimate Edition (ikke overklokket).

Operativsystem Windows XP Pro Norwegian SP2.

Skjermen kjøres i native oppløsning 1280X1024, og er koblet med DVI-kabelen.

Noen gode bud på løsning av dette problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...