phax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei, stusset litt over hvor jeg skulle poste denne, men havnet altså her.. prøver og slanke mobilregninga mi for tiden så jeg lurer på hvilke sider som tilbyr gratis sms fra internett? bruker nå til daglig gulesider og eurobate, da har jeg tilsammen 8 sms pr dag.. hadde jeg bare funnet et par til så hadde det blitt bra! takker og bukker for alle tips. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Om du registrerer deg på sol.no får du noe, inpoc.no får du 3 hver dag og posten får du 10 stykk gratis hver dag. Samt om du går på www.freesms.no får du 6 sms hver dag gratis. Håper det hjalp litt? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 får 30 fra ditt nr på telenormobil.no hvis du er telenorkunde. netcom har sikkert noe liknende. eurobate.com gir også gratis Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 25/50 pr mnd på mother.no hvis du er netcom/mother kunde. Inpoc gir deg som sagt 3 pr dag, og hvis du har Sense får du 50 gratis pr dag på sense.no Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Flyttes til operatører og tjenester Lenke til kommentar
Narg Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Telefonkatalogen.no har og gratis sms, men kun med 100teikn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Følgende står det å lese på freesms sine sider. Som ledd i finansieringen av tjenesten vil du som registrert bruker motta informasjon og markedsføring, videreformidlet av FreeSms.no til din mobiltelefon eller e-postadresse inntil et par ganger i uken. Vi kan også legge markedsføring inn i meldinger du sender, der det er plass til dette bak den teksten du skriver. Du kan når som helst melde deg ut, og ved utmelding vil all kommunikasjon fra FreeSms.no opphøre innen én uke. Ergo så sier man ja til å mota ubegrenset med reklame, pluss at meldinger du sender kan inkludere reklame. Dette hadde ikke jeg sagt ja til, selv om vilkårene er bedre her enn på andre lugubre sider. Lenke til kommentar
robot Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg får sende 100 gratis sms hver måned, med mitt djuice abb. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ok, takker for alle svar! teste den freesms siden.. var jo ganske grei den, foruten om at jeg blir automatisk logget ut av siden etterhvert, noe som er rimelig irriterende.. kanskje det kan fikses på har ikke sjekket s nøye. litt reklame må man regne med, slik er det jo på de fleste gratis sms sidene.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) gulesider.no bra side, der sender jeg fra! EDIT: Max 5 om dagen tror jeg? Endret 1. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jepp. Det er 5 per dag, hvis de ikke har forandret på det. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) takk for bekreftelsen herr Eulogy! Endret 1. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Medlemmer i smsklubben.net får sende 20 gratis sms hver dag. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Om du registrerer deg på sol.no får du noe, inpoc.no får du 3 hver dag og posten får du 10 stykk gratis hver dag. Samt om du går på www.freesms.no får du 6 sms hver dag gratis. Håper det hjalp litt? mener du man har gratis sms på www.posten.no ? Finner ikke det, og 10 hver dag sier jeg ikke nei til Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fant heller ikke no på posten.no!? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Medlemmer i smsklubben.net får sende 20 gratis sms hver dag. er jo ikke gratis når det koster 30,- i UKEN! Tror du har misforstått hva gratis er, det innebærer at man ikke trenger å betale noe... "NB: Prisen for medlemmer er 30 kr. pr. uke Mobil tlf vil motta en kvittering på at abm. er trukket." Endret 1. november 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå