Gå til innhold

hvor kan man sende gratis sms fra nett?

Anbefalte innlegg

hei, stusset litt over hvor jeg skulle poste denne, men havnet altså her..

prøver og slanke mobilregninga mi for tiden så jeg lurer på hvilke sider som tilbyr gratis sms fra internett? bruker nå til daglig gulesider og eurobate, da har jeg tilsammen 8 sms pr dag..

hadde jeg bare funnet et par til så hadde det blitt bra! ;)

takker og bukker for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følgende står det å lese på freesms sine sider.

Som ledd i finansieringen av tjenesten vil du som registrert bruker motta informasjon og markedsføring, videreformidlet av FreeSms.no til din mobiltelefon eller e-postadresse inntil et par ganger i uken. Vi kan også legge markedsføring inn i meldinger du sender, der det er plass til dette bak den teksten du skriver. Du kan når som helst melde deg ut, og ved utmelding vil all kommunikasjon fra FreeSms.no opphøre innen én uke.

Ergo så sier man ja til å mota ubegrenset med reklame, pluss at meldinger du sender kan inkludere reklame.

Dette hadde ikke jeg sagt ja til, selv om vilkårene er bedre her enn på andre lugubre sider.

Lenke til kommentar

ok, takker for alle svar! :)

teste den freesms siden.. var jo ganske grei den, foruten om at jeg blir automatisk logget ut av siden etterhvert, noe som er rimelig irriterende.. kanskje det kan fikses på har ikke sjekket s nøye.

litt reklame må man regne med, slik er det jo på de fleste gratis sms sidene..

Lenke til kommentar
Om du registrerer deg på sol.no får du noe, inpoc.no får du 3 hver dag og posten får du 10 stykk gratis hver dag. Samt om du går på www.freesms.no får du 6 sms hver dag gratis.

Håper det hjalp litt? :w00t:

mener du man har gratis sms på www.posten.no ? Finner ikke det, og 10 hver dag sier jeg ikke nei til :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Medlemmer i smsklubben.net får sende 20 gratis sms hver dag.

er jo ikke gratis når det koster 30,- i UKEN!

Tror du har misforstått hva gratis er, det innebærer at man ikke trenger å betale noe...

"NB: Prisen for medlemmer er 30 kr. pr. uke Mobil tlf vil motta en kvittering på at abm. er trukket."

Endret av ebso86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...