Mr_Ice Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Er det flere enn meg der ute som savner flere tittler med system link som støtter flere spillere på en xbox og tv? Jeg mener at ingen spill hittil har gitt meg så mye som Halo gjorde. Har prøvd flere tittler som reklamerer for system link, men problemet er jo at ingen tittler jeg har prøvd gir deg mulighet for å spille flere stykker på en tv.. Tidligere satt jeg og 8 kammerater å spilte Halo i mange timer med kun å benytte to spill, to boxer, og to tv`r. Det virker jo som at ingen nye spill har denne muligheten mer. Er det bare Xbox Live som skal gjelde nå da?? Ref. her til SW Battlefront og RTCW. Dette var to spill jeg og mange med meg gledet meg til å nyte i mange timer fremover på lik linje med Halo.. Men det gikk jo dårlig.. Hvem har plass til 8stk tv`r, boxer i stuen.. Det er etter min og mange andres mening dumt at vi nå blir tvunget til å sitte på nettet for å nyte gode multiplayer spill, og ikke minst at vi i tilegg må betale for det i form av avgift til Microsoft, samt utgifter på telefonen. Ganske uakseptabelt! Videre fjerner det også en del av det sosiale aspektet som er ved en god MP kveld hjemme i stua. Gruer meg til Halo2, frykter at system link her også blir med kun muligheten for en spiller pr boks. Er det noen der ute som vet om det blir slik, eller kan jeg fortsatt glede meg til flere lange, gode kvelder med skytefinger`n klar på kontrollen og gode venner samlet til dyst. ? Svar og meninger ønskes! Game ON! Not always Live that`s best... -Mr.Ice Lenke til kommentar
mago Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jaudå, lan er gøy. men det koster sikkert mere peng og utvikle spilla for 8player på 2 xboxer + målgruppen er større for online støtta spill, så de satser mere tid på online koden på nye ps2 isalg nå er vel hele linkepluggen fjernet (spare penger ved å fjerne adapteret) så på gran turismo 4 blir lan-linking sløyfet MULIGENS (online allerede vedtatt sløyfet) her e det ingen avgift og spille (hvis du har bredbånd, fra før av) xbox lan spill http://www.teamxlink.co.uk/?go=games Lenke til kommentar
Mr_Ice Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Svar til Mago Hei. Takker for svar og synspunkter. Nei, har enda ikke skaffet meg ADSL \ bredbånd. Har bestilt det og venter på utstyret. Har holdt på med spill helt siden Commondore Vic 20 kom på markedet tilbake til 80 tallet, utviklingen har vært helt formidabel! Vi gamere greide oss uten nette tidligere, og hvis det skal være slik at spill nå utvikles mest for profitt og inntjening lurer jeg på om spillbransjen bør tenke seg om. Jeg spiller mest RPG på PC, og synes mange MMORPG er rimelige fete, er ikke helt mot gaming over nette. Ser det du skrev om PS2, det var jeg faktisk ikke klar over. Men på PS2 kjenner jeg ikke til så mange link spill. Kjøpte "boxen" for de gode link mulighetene, og skal det nå kun satses online kan jeg like godt bruke pc`n til det. Det vi nå diskuterer hadde vært interessant å fått synspunkter på fra folk i bransjen. Kunne vært greit å fått svar fra de som holder på med utvikling \ utgivere av spill. Har du noen tips om hvem man kan henvende seg til? mvh mr.ice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå