Gå til innhold

Western Digital eller Seagate Barracuda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier også Seagate. Namnam.

 

Jeg har hatt flere WD-disker, og min mening er at de bruker, den nyeste var en WD1200JB, 120GB/8MB cache.

 

Seagate har forøvrig 5-FEM års garanti nå.

 

Edit: Men i 160GB hadde jeg kjøpt Samsung, DET er herlig stille disker det, raske i massevis også.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Jeg har en WD 120GB disk som jeg er veldig fornøyd med, men som det sies så 'bråker' de litt. Hadde en Seagate før, men den tok kvelden. Var dog en eldre variant, så de er sikkert blitt bedre nå. Skal selv kjøpe en ny disk snart og jeg vil faktisk gå for en Seagate denne gangen. Det er jo smak og behag, ingen mener akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med Seagate,kun med Western Digital.Er veldig fornøyd med den jeg har,jeg syns ikke den bråker noe særlig jeg da.Det er jo den vanlige susingen når PC`n er på,men jeg hører nesten ikke at den jobber.Det er hvertfall min oppfatning,andre syns sikkert det er et bråk uten like,men sammenlignet med den andre disken jeg har er WD total stillhet.

Så ja,jeg vil nok anbefale WD,men siden jeg ikke har testet Seagate kan jeg ikke si hvem som er best.WD 200GB er billig på komplett.no denne uken,hvis det teller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...