DeXister Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Western Digital eller Seagate Barracuda? skal kjøpe nytt hardisk, hvilken burde jeg kjøpe? Denne eller Denne Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg vil anbefale deg å gå for Seagate Barracuda 7200.7. Diskene til Seagate er stillegående og raske. WD's disker genererer ganske mye mer støy. Ville nesten anbefalt deg å kjøpe 200GB, siden prisforskjellen er så liten Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Seagate Barracuda , såklart Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 personlig liker jeg WD diskene. Har 8 wd-disker av relativt ny dato (fra 40 til 200gb) og har aldri hatt noe problem med noen av dem! Den ene seagate disken jeg hadde derimot... uff.... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg sier også Seagate. Namnam. Jeg har hatt flere WD-disker, og min mening er at de bruker, den nyeste var en WD1200JB, 120GB/8MB cache. Seagate har forøvrig 5-FEM års garanti nå. Edit: Men i 160GB hadde jeg kjøpt Samsung, DET er herlig stille disker det, raske i massevis også. Endret 1. oktober 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
herpel Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har en WD 120GB disk som jeg er veldig fornøyd med, men som det sies så 'bråker' de litt. Hadde en Seagate før, men den tok kvelden. Var dog en eldre variant, så de er sikkert blitt bedre nå. Skal selv kjøpe en ny disk snart og jeg vil faktisk gå for en Seagate denne gangen. Det er jo smak og behag, ingen mener akkurat det samme. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ingen erfaring med Seagate,kun med Western Digital.Er veldig fornøyd med den jeg har,jeg syns ikke den bråker noe særlig jeg da.Det er jo den vanlige susingen når PC`n er på,men jeg hører nesten ikke at den jobber.Det er hvertfall min oppfatning,andre syns sikkert det er et bråk uten like,men sammenlignet med den andre disken jeg har er WD total stillhet. Så ja,jeg vil nok anbefale WD,men siden jeg ikke har testet Seagate kan jeg ikke si hvem som er best.WD 200GB er billig på komplett.no denne uken,hvis det teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå