ostehøvel Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har et ATI Sapphire Radeon 9600 PRO Atlantis og har hatt ganske mye problemer med det. Det som skjer er at når jeg spiller så enten får jeg VPU Recover feilmelding eller så blir skjermen sort og jeg må restarte.. Jeg har aldri overklokket det, og vifta på kortet er veldig dårlig og har noen ganger stoppet helt opp. Men nå går den hely fint så jeg lurer på hva som kan være galt.. Jeg bruker det på et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort.. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 har tenkt å kjøpe dette vifte settet som kjøler ganske bra og prisen er ikke så gal heller.. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet539.htm er dette et bra valg tror dere? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tror du kan kjøpe ATI Silencer på microplex. Husker ikke hvilke av de men det står under dem. Du kan jo først også prøve å skru av VPU Recover i skjermkort instillingene og se om det hjelper Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) VGA Silencer Rev.3 passer til kortet ditt. Men skal jo ikke være nødvendig å bytte kjøler for å kjøre stabilt uklokket, dersom den orginale funker da. Har du prøvd å avinstalere driverne. Så alternativt kjørt Driver Cleaner . Og så lagt inn driveren på nytt? Endret 2. oktober 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 problemet er at den originale ikke er helt i orden og de feilene jeg får, kommer når jeg bruker ting som krever mye av skjermkortet.. har prøvd å slå av vpu recovery, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Har du på AGP 8X i bios? Sett den på 4X så er problemet løst Lenke til kommentar
consilium Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Send kortet tilbake, og få et nytt. Ingen vits i å legge ut bare fordi du har et defekt kort fra butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå