Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva tror dere. Er pc-en ubrukelig? Tror dere at det hjelper å sette inn et eksternt skjermkort. Det skal nevnes at Skjermkortet i pc-en er internt. Noe som kanskje vil gjøre det umulig?? Correct me if i'm wrong

det er veldi simpelt det du jør. du tar bare å flasher bios, etter det skulle alt være greit. mulig du må restarte for at HK'et skal finne riktig klokkefrekvens osv.

Les i brukermanualen hvordan dette gjøres, det er forskjellig fra HK til HK, men for det meste så skulle det bare være å:

1. ta ut batteriet og strømmen til PSU'en,

2. bytte om en jumper,

3. vente litt,

4. sette tilbake jumperen,

5. sette inn batteriet og strømmen til PSU'en,

6. Starte opp PC'n igjen

Da skulle du få en beskjed som er sånn ca at det var no CMOS feil eller lignende og at den stter tilbake til default settings.

Oki... :yes: Viste ikke om Flashe jeg.... Tusen takk for at du gir meg håp :yes:

Jeg lurer på en del ting siden jeg ikke vet hva ordet PSU betyr, men gambler på "power supply Unit" ?

Batteriet? Sitter det på hovedkortet?

Jumper? Genser?

Skal jeg bare leite etter en artikkel i manualen om å "Three step to flash your motherboard"

Hadde vært fint om jeg fikk vite hvor jeg skal se etter det å flashe?

PSU er power supplyen jah..

Jumper er en liten tapp du flytter på.

batteriet sitter på HK'et

det skal stå i brukermanualen under flashing CMOS eller Flashing your BIOS eller lignende

Oki, nå ble jeg et hakke klokere, men jeg forstår fremdeles ikke hva en Jumper er. (en tapp du kan flytte på, for meg kan det være nesten hva som helst :hmm: )

Vil det gå an å oppgradere grafikk kortet siden det er et internt?`

(når jeg kommer så langt :blush: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...