Arne And Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvor pålitelig denne artikkelen er, gjenstår å se. Edit: Oioioi. Ser nyheten dukker opp andre steder og nå. Dette er morro! Artikkel fra Gamer Endret 1. oktober 2004 av Arne And Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ifølge den artikkelen ser det bra ut! *gleder meg* Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hahaha, JADDA! Nå blir det snart saker vøtt! Deilig å se en dato som nesten er bekreftet. Og det kan vel ikke akkurat kalles rykter, når det kommer rett fra Vivendi. Men mon tro om ikke Vivendi utsetter det bittelitt, kanskje en uke, bare for tradisjonens skyld. Det hadde jo vært uhorvelig kjedelig om de satte en dato nå, og virkelig leverte når de sier de skal! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Så forbanna bra Endelig! Edit: Unconfirmed Release Dates by Chris_D @ 3:05am Friday 1st October, 2004 I følge Halflife2.net er ikke dette helt 100% bekreftete nyheter, men kan kan stemme i stor grad. Endret 1. oktober 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 huff så lenge til.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Venter til Valve har bekreftet dette. Uansett stoler jeg ikke på noe utgivelsesdato før jeg hører ordet "gold". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg danser ikke på bordet av glede før det er kommet fra Vivendi at det stemmer og at spillet kommer den datoen. Da skal jeg danse og rope og bestille spillet fra Gamesmix med en eneste gang Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg danser ikke på bordet av glede før det er kommet fra Vivendi at det stemmer og at spillet kommer den datoen. Da skal jeg danse og rope og bestille spillet fra Gamesmix med en eneste gang Hehe, det skal jeg også. "Half-life2 has gone gold" er vell ikke så lenge til vi hører det , tror vi. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bra, da får jeg datamaskinen min (som er på reperasjon) tilbake før spillet slippes ^^ Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Midt i eksamensperioden. Så flott da! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg tror det ikke før jeg ser det i butikken! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så fint at jeg har en heeel ferieuke til gode Satser på ekstra med høststormer og dritt så man kan låse seg inne en uke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så fint at jeg har en heeel ferieuke til gode Satser på ekstra med høststormer og dritt så man kan låse seg inne en uke. Kan garantere at når HL2 kommer er været kjempefint og det er ingen gode grunner for å låse seg inne å spille Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Midt i eksamensperioden. Så flott da! Vi får spille Half life 2 etter eksamene. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Så fint at jeg har en heeel ferieuke til gode Satser på ekstra med høststormer og dritt så man kan låse seg inne en uke. Kan garantere at når HL2 kommer er været kjempefint og det er ingen gode grunner for å låse seg inne å spille Drit i det! "Godt vær, er dårlig vær" Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Venter til Valve har bekreftet dette. Uansett stoler jeg ikke på noe utgivelsesdato før jeg hører ordet "gold". jeg stoler ikke på noe før jeg står med HL2 i hendene... bare 25 dager til.... *glede seg noe så sykt* Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Venter til Valve har bekreftet dette. Uansett stoler jeg ikke på noe utgivelsesdato før jeg hører ordet "gold". jeg stoler ikke på noe før jeg står med HL2 i hendene... bare 25 dager til.... *glede seg noe så sykt* Du vet at vi er i oktober og ikke i november... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Åpenbart ikke. Bare 56 dager igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå