int20h Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Snart klart for DVD+RW 8X DVD+RW Alliance har lagt ut den endelige spesfikasjonen på 8X DVD+RW media. Brennere som støtter denne hastigheten er trolig rett rundt hjørnet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) jeg har da en 8x dvd brenner nå har jeg ikke ? Endret 1. oktober 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) jeg har da en 8x dvd brenner nå har jeg ikke ? Det kan godt vere at du har DVD+/- 8 no.. Men ikkje DVD+RW.. Endret 1. oktober 2004 av zero_time Lenke til kommentar
jansimet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 plextorblir den første til å lansere en brener som støtter brenning av +rw i 8x. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 plextorblir den første til å lansere en brener som støtter brenning av +rw i 8x. Litt trykkleif der men... Har du noen sikre kilder som kan bevise det du faktisk sier der, eller er det bare noe du tror/håper? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Plextor PX-716 kommer i slutten av oktober - og blir sånn sett trolig den første med 8x DVD+RW. Mulig noen andre kjapper seg og klarer å få ut 8x +RW brennere før dette - men jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå