DraZeN Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.home.no/draz1/wtf.jpg du har en lang tunge drazen You like it? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sover alltid naken. Testet det en gang i min ungdom og fant ut at det er en befrielse! Skikkelig digg. Bør prøves! I går da, elns? Du er fremdeles i din ungdom, silly! Pff, jeg er gammel! 23 1/2 år nå. Endelig kan jeg begynne å si ting som "da jeg var ung..." og "I min ungdom..". Eventuelt kan jeg slenge litt drit om at ungdommen i dag ikke eier respekt for de eldre.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Skalvise (som om noen egentlig bryr seg): - Hard-Rock café London "jakke" (rød, seff).. - Elitemesterskap 2004 (Taekwon-do) T-skjorte. - Oransjefarget belte. - Dongerigreier. - Sokker og Boxer, Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Svær hvit t-skjorte Stor svart Charlotte Hornets-shorts Svart boxer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Svart shorts. Nettopp trent og dusjet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nike ... just wear it Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Nike ... just wear it Mmmm Går med Nike joggebukse nå Og sjokkrød H&M-genser med v-hals Digg skulkeskoletøy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Levi's bukse, Converse All-star, Poco-loco t-skjorte, en stygg hatt, boxer og sokker. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trenger man å ha noe på seg når man kikker i babe threaden da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 garfield bokser og sort t-skjorte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Trenger man å ha noe på seg når man kikker i babe threaden da? *lol* Busted :!: :!: Sitter i min Svarte Kimono nå, herlig å ha på seg, matchende undertøy og hvite sokker (harry i know, but who cares!!). Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Levis Rabox baggyfit bukse, bokser fra Springfield. Poco loco t-skjorte, lacoste genserog et par hullete sokker Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg sitter naken Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nike ... just wear it Nike ruler! Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gamle utslitte jeans med masse maling på, gamle tennissokker og en fillete t-skjorte. Holder på å pusse opp... Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 -Kvit t-skjorte med aragorn,Arwen og eowyn på -Grøn litt tynn genser -En type joggebukse som er svart med striper på sidene. -Blåe sokker Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sitter i hvite frottèrsokker (elns), CK boxershort, Blend jeans tror jeg og Yankee Bar t-skjorte. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 sitter i - boxer og sokker, så klart - grågrønn Dunderdon bukse fra carlings. - blå og hvit "genserjakke" fra poco loco - blå intersport t-skjorte - tøfler så klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg