Kenny000 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vært i militæret silocybe ? Nope, jeg hadde siviltjeneste. Uansett, man sover da alltid naken. Hvem er det som ikke gjør det, liksom? hmm..skal vi se, alle andre enn deg ? Jeg sover alltid naken. Testet det en gang i min ungdom og fant ut at det er en befrielse! Skikkelig digg. Bør prøves! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har på meg ein kvit shorts akkurat no. Skal snart sove. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 akkurat nå: Svart t-sjorte vanlig blå dongeri-bukse svarte sokker.. Boxer med bilde av at Homer kveler bart på Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sover alltid naken. Testet det en gang i min ungdom og fant ut at det er en befrielse! Skikkelig digg. Bør prøves! Kan ikke det, jeg. I hvert fall ikke i helgene. Broren min vekker meg ved å rive av meg dyna så det blir kaldt, og hvis jeg ligger naken under da... yuck. holder meg til gode gamle pysjen med ullfor. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Arbeidsklær.. eller? vell vertfall D&G olabukser.. lue.. college genser med firmanavn.. bla bla bla.. og jævelig trøtt i tryne.. Tommy boxer.. Seff man MÅ man sove naken.. Endret 5. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sover alltid naken. Testet det en gang i min ungdom og fant ut at det er en befrielse! Skikkelig digg. Bør prøves! I går da, elns? Du er fremdeles i din ungdom, silly! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Næsj. Er man over 20, står man med én fot i graven og den andre på et såpestykke. Uansett, i dag: et tastatur. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dyne. Det er ganske kjølig her. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg lukket vinduet, så har ingen dyne å dekke til bokseren med. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har akkurat kledd på meg(for å hente min nye pc ) Så nå har jeg, levis bukse, type mørkeblå strømper, type mørkeblå Resorvoir dogs t-skjorte, type grønn og en rutete bokser Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Boxer: Baby-blå med hunder som røyker sigar T-shirt: Grå, fra Jack & Jones Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Boxer: Svart Björn Borg Sko: Beige puma T-Shirt: Lilla Billabong Bukse: Beige Levis Cordfley Genser: Brun Gap hettegenser For en gangs skyld så matcha det, pleier jo aldri å matche Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke en dritt Liker det bedre naken. føler meg fri som fuglen da. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 svart g-streng, hvit bh, hit/lyse beige høyhalset filippa k ullgenser, dieselbukse og svart lindebergbelte.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En gammel quiksilver tskjorte En stor beige bokse i "olabokse" stoff. Svart bokser. Svarte sokker. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 t-shorte med flammer på Lee olabukse hvite sokker boxer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 du har en lang tunge drazen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 En Fila t-skjorte, og en Psycho olabukse. Hvite G-Sport tennis sokker og en sort Diesel boxer.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Olje.. Blarg... Fæle bilder i hodet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg