Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vært i militæret silocybe ? Nope, jeg hadde siviltjeneste. Uansett, man sover da alltid naken. Hvem er det som ikke gjør det, liksom? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vært i militæret silocybe ? Nope, jeg hadde siviltjeneste. Uansett, man sover da alltid naken. Hvem er det som ikke gjør det, liksom? hmm..skal vi se, alle andre enn deg ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 no name t-shorte Adidas shorts San Giotto bokser Active sokker (hvit) Kjører nerdenatt stil med 24.3 grader på rommet.. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvit t-skjorte, Clyde bukse, en sort og en hvit sokk... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vært i militæret silocybe ? Nope, jeg hadde siviltjeneste. Uansett, man sover da alltid naken. Hvem er det som ikke gjør det, liksom? Du har også oppdaget livets små nytelser Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvit bukse rød genser, våte sokker (fa**). Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mitt flammesikre flame gear! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Grønn Turbonegro T-skjorte, Diesel Bukser, TDK Boxer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Den legendariske Bite Me t-skjorten Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvit string Raggsokker Rutete bukser Brun BH T-skjorte som det står: "Can you believe it? I got these, and brains too". Bruker den når jeg er deppa og det regner, alltid morsom å se på. Hårbånd med kors på Hengelås rundt halsen Chanelklokke Tror det var alt, ja.. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Edit: Fjernet. Who cares anyway? Endret 4. oktober 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Svarte sokker, Fubu shorts, en svart tskjorte med bilde av nupen parken i kristiansand og en Grå MAN boxer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 En rød daytona t-skjorte, gammal utslitt levi's bukse, selecetd boxer og ullsokker. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 1xHvit sokk 1xSvart sokk (må vaske tøy snart). Svart Underbukse Grå Joggebukse Hvit T-skjorte med rød/blå skuldre. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Var da svært så lang tunge DraZeN hadde. Eller er det bare jeg som har en meget kort tunge? Når ikke under haka med tunga min hvertfall Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Akkurat nå har jeg på meg joggebukse og t-skjorte Pleier ikke gå så ofte med joggebukse, men det er ganske digg når man skal ligge på sofaen en kveld etter en hard treningsøkt og slappe av (og poste!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg