Dikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Skitten, trang MAN basic boxer fra h&m Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 På med ullsokkene igjen. Ullgenser også denne gangen. Var da fælt for en ispinne du er da Sitter i tskjorte, dressmannboxer og en joggebukse, med vinuet åpent, ingen sokker. Var kaldt hos foreldrene mine - ytterdøra stod oppe, og jeg satt 1/2 etg under, midt i trekken. Nå: Champion joggebukse T-skjorte Hærens ullfrotte-jakke 800g (åpen) Et nytt par med tovede ullsokker Er hjemme, og her er det et hull rett inn i pipa som det kommer kald luft inn gjennom, og ingen har vært hjemme og varmet opp det siste døgnet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Better Bodies bukse, og hettegenser fra samme merke. Og undertøy da seffølgelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En dyne. Are you naked? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Under dynen, ja. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen bedre måte å moderere på Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sitter naken jeg. *vifte med tissen* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 haha.. var ikke mye til tiss det der, gitt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) haha.. var ikke mye til tiss det der, gitt Nei, 23 cm holder ikke for alle. Endret 3. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ett stk Håndkle rundt livet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Akkurat nå: Old Navy jeans Guess skjorte Fossil Belte Man Boxer ittno mer Senere noe annet.. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stor svart Nike basket-t-skjorte Svære Adidas LA Lakers-shorts (fra bortedrakten, gul/lilla) Svart boxer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fred Perry piqwueq(!?) og levis-jeans.. Mangler sokker og bokser.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En hvit Jack&Jones tskjorte Grønn treningsbukse En svart og en grå sokk = Slæske klær, var på lan igår og sov lenge igår så er sånn trøtt-klær Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sitter naken jeg. *vifte med tissen* LoL Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Under dynen, ja. Så du sover altså naken? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Under dynen, ja. Så du sover altså naken? ÆSH! hadde en sånn i troppen vår , tror han fikk rom for seg selv til slutt...uffe...heldigvis sov jeg ikke på rom med han. Var litt tvilsom han fyren der.. Vært i militæret silocybe ? EDIT: btw...dongeri..boxer..sokker..gammal uefa t-sjorte Endret 3. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe det er jo ikke noe bedre enn å sove butt naked da. Sikkert derfor eg sliter med å sove når eg overnatter andre steder for da må eg har boxer eller shorts på meg. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 en litt eldre adidas t-skjorte, joggebuske, polyester boxer () og gråe tennissokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg