bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe, tüff thread Sitter i Overklokking.no t-skjorta mi nu da, og i badeshorts faktisk .. Var ute å kjørte og blei så klissvåt, så jeg gadd ikke å lete frem til noen bukser på rommet, så jeg tok det første jeg fant på badet Ellers har jeg Puma sokker og en eller annen bokser.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Enjoy Capitalism T-skjorte, Swatch Scuba 200-klokke i aluminum, Tommy Hilfiger Beige piratbukse, en Polo RL Boxer. EDIT: Og Tommy Hilfiger halvsokker. Endret 2. oktober 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå går jeg i lyse oppbrettede jeans og hvit genser med teit krave (som jeg søler tandoori chicken på akkurat i skrivende stund )Rosa g-streng Lilla sokker med neshorn på Bare tre antrekk iløpet av dagen? Har kastet ullsokkene og jakka nå. Varmt... Dama sitter og strikker ullvotter til meg nå Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, enden. Er ikke så kaldt da! Sitter i bukse nå da, en tørr joggebukse, men må ut med bikkja, så den blir vel litt kald. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bare tre antrekk iløpet av dagen? 1 holder for meg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Sitter i mørkeblå Jack&Jones-bukse, Hvit hettegenser, grå sokker. og bokser. Endret 2. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) OHG-genseren Nike joggebukse Bestemors strikkede ullsokker Jenteboxer Votter faktisk (fryser på hendene) Enden: Jeg liker å bytte på. Endret 2. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Joggebukse, boxer, morgenkåpe og lue. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Svart Poco Loco T-skjorte, Converse Sokker, TDK Boxer, og ei utslitt Levi's bukse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tommy Boxer og en lysegul deilig froté badekåpe fra La Coste. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvit morgenkåpe sort calvin klein bokser Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Pysjamasbukse, rosa fluffy tøfler, string og bh, og en beige genser Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Morgenantrekk: Tøfler Diesel bukse hugo boss tskjorte Dovre bokser Rolex klokke Endret 3. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 har på meg en Lee dongerie bokse, en feet harley davidson t-skjorte, svarte sokker og luftig rutete bokser Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rosa "Brilliant" genser Mørkeblå Lee olabukse rosa og svart g-streng blå bh sokker med dyremotiv fra H&M *Diggepå dyresokker* Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 På med ullsokkene igjen. Ullgenser også denne gangen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 - punto blanco boxer (sølv) - adidas bukse (svart) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Joggebukse, boxer, genser, kjørehansker og kjøresko. Og sokker da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Pumagenser,dressmanboxer og ullteppe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 På med ullsokkene igjen. Ullgenser også denne gangen. Var da fælt for en ispinne du er da Sitter i tskjorte, dressmannboxer og en joggebukse, med vinuet åpent, ingen sokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg