L.. Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Et hånkle. Kom fra dusjen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sitter med det samme som jeg hadde på meg på fest i går, skulle egentlig tro at det var smelly, men neida Antrekket består av blå, steinvasket olabokse fra J&J og en blå J&J T-skjorte! boksern er sikkert svart eller grå og selvfølgelig ikke den jeg brukte i går Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 truse og dyne OMG!! Bilde, bilde!1!1oneoneone plz lzm!11 Idag har jeg på med pysjbukse, genser og sokker. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg pleier også å ha på shorts og t-skjorte når jeg sitter foran dataen. Var det bare meg som la merke til at AnAnAs ikke hadde på seg underbukse når hun skulle til byen? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 ze fassion slave: h2o sokker Slitt og stilig ny CK bukse Matinique bokser Matinique Error t-skjorte Espirit jakke Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jakke inne, enden? jakkegenser Men varmt er det ikke. Sitter nå i samme antrekk, men med tovede ullsokker i tillegg. til dama som strikker Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Olabukse, svarte sokker, T-skjorte offwhite, boxer grønn, tøfler (sånne store gode) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hm.. hvit t-shorte , joggebukse + sokker Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hmmmm. Mørkeblå boxer, mørkeblå sokker, vanlig dongeri, grått belte, og hvit/brun-rutete skjorte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Giovani bokser, sokker, t-skjorte og umbro "joggegenser". Har akuratt kjørt en mil i regnvær, derfor flekket jeg av meg buksa som var våt oppover hele låra. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Puma sokker, selected boxer, Hard Rock Cafe Cobenhagen T-skjorte, Lee bukse.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Var det bare meg som la merke til at AnAnAs ikke hadde på seg underbukse når hun skulle til byen? Var bare en leif fra min side. Nå går jeg i lyse oppbrettede jeans og hvit genser med teit krave (som jeg søler tandoori chicken på akkurat i skrivende stund ) Rosa g-streng Lilla sokker med neshorn på Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Rosa g-streng OMG! Bilde, bilde, bilde!1oneoneone plz lzm!111 Har på med joggebukse, boxer, sokker, hettegenser og caps. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lilla sokker med neshorn på Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 I aften går det i: Gul og grønn circle seven tshorte Levis 527 olabukse Bjørn Borg militærboxer Mørke sokker av ukjent merke Flybelte Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Lilla sokker med neshorn på De er råtøffe. De drar damer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Lilla sokker med neshorn på De er råtøffe. De drar damer *løpe på butikken og kjøpe* EDIT: Skrivefeil, takk til fredrikrb, helten min Endret 2. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg