Polarbastard Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 adams drakt... Så lenge du ikke har på deg Evas drakt.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 I dag er jeg visst en skikkelig merkefrik... * TDK-bokser (diggdiggdigg!) * Svarte Asics sokker * Diesel Jeans * Psycho genser * TDK t-skjorte Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Blå Jack&Jones-bukse, Svart hettegenser, svarte sokker, bokser.. Da vet dere det også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm, Brun Psycho Cowboy bukse, svarte sokker, og ei Coldplay t-skjorte. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 poco-loco genser, levis jeans og en pen t-sjorte der det står masse rart.. Ehmm, sokker, ja, bokser, ja og og og .. nei det var ikke mer.. sitter ofte naken også da. . Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Klær. omg, ju is 1337 I knw. *hoppepå* Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hmm, har på meg: Globe jeans, Matix hettegenser, ei gammal VG t-skjorte, en klam "silke-boxer" (hater dem egentlig!) og kronen på verket: Et par gamle, svarte, uidentifiserbare sokker med hull i (og det er to forskjellige ) Lenke til kommentar
slez Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har alltid komaga på meg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det går i merker, ja? Gul Tiger-skjorte, blå, hvit og oransje CTFD-jakke/genser, sort og sølv Tigerbelte, Dieseljeans, Levisbokser og Asicssokker. Arr, jeg må slutte å kjøpe så mye klær. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 -superdeili goggebukse -t-sjorte Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå skal jeg sove, så har på svart nattkjole og store xxxl-ferskensokker. Det er digg og varmt på føttene Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lee Jeans Hardrock Cafe Reykjavìk t-skjorte Tigertøffler Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Akkurat nå, bukse og t-skjorte, sokker og sko. Ellers pleier det å være bukse og t-skjorte, samt sokker. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er jo dette spørsmålet kåte gutter på Irc bruker så spørre jenter om. "Hva har du på deg?" å hva tror du AnAnAs holder på med nå? Nå skal jeg til byen med typen, og har på meg: Svart BH Hvit genser Brorens Adidas-genser over den hvite Mørkeblå jeans Brune stiletthæler Veske med sirkler truseløs ja Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Mørkegrønn homeboy T-skjorte, rød joggebukse svarte sokker og hvit boxer. Edit: WoW, jeg høres ut som en klovn *se meg i speilet* LOL Endret 2. oktober 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er på LAN, derfor er jeg klissnaken! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er på LAN, derfor er jeg klissnaken! Nudistlan altså? Hørt om det greiene der... Diesel bukse frå 1903 signalblå diesel t-skjorte frå 1904 svart crocker jakke med kvite striper. ellers sokker og boxer...the usual.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Levi's bukse, Boxer og ei svart Charta 77 t-skjorte. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 sitter her i en calvin klein boxer å en tank-top Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg