Whiteshit Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå skal jeg til byen med typen, og har på meg: Svart BH Hvit genser Brorens Adidas-genser over den hvite Mørkeblå jeans Brune stiletthæler Veske med sirkler Du veit ka dei seier om svart undertøy? Ontopic: Tommy-bukse type grå, jack'n'jones og t-skjorte type svart, standard svarte selected sokker og knallgul bokser med skrifta "Tete de la course" i en slik ledertrøye stil i tour de france Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Svart boxer Gammel dongeribukse Doors t-sjorte og sokker da Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sitter her naken............................. bare kødder Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Brun Boys of Europe genser (Henry Choice) Sort olabukse fra Carlings (Pocoloco) Stygge grønngrå men deilige sokker (ukjent merke) Jack&Jones, Boys of Europe og Carlings er helt klart best! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Har for øyeblikket - Grå Timberland Zip-fleece - Dongribukse - Rød Nike T-shirt - Rohde Skinntøfler - gråsvart boxer Endret 1. oktober 2004 av Tready Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hehe det er morsomt for hvergang eg kommer hjem så skifter eg til shorts og t-skjorte. Eg har alltid på meg shorts og t-skjorte og tar på meg bukse og genser osv når eg skal ut med hunden eller ut med venner. altså dvs at eg sitter med shorts og tskjorte. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sitter her naken............................. Og bare kødder ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sitter her naken............................. Og bare kødder ! I sommer satt eg en del naken foran pc'n faktisk. Bilde tatt fra nå i sommer når det var varmt: :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Just nu: Den helt nye Led Zeppelin t-sjorta mi Boxer Fila sokker en eller annen Carlings bukse Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har på meg: dawys bukse, mickey mus sokker:P, marwin hettegenser (svart) og gizmo silkebokser... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har på meg: Hvit jeans fra Replay D&G-belte (rosa) Svart genser som er revet opp Svart hotpants-trusesak Svart BH Svarte stiletthæler Yeah. Rawr! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har på meg: Hvit jeans fra Replay D&G-belte (rosa) Svart genser som er revet opp Svart hotpants-trusesak Svart BH Svarte stiletthæler Yeah. Rawr! og g-streng eller? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Klar for helga.. har på: Mørk blå Workshop boxer Hvit og rosa Circle Seven Tshorte Diesel olabukse Flybelte () Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) og g-streng eller? Under hotpantsa? tviler litt EDIT: hehe fett bilde Snowdog. Skål Endret 1. oktober 2004 av lperik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 og g-streng eller? Under hotpantsa? tviler litt Nei, har ikke g-streng under hotpants... det blir smør på flesk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hmz, Oakley boxer. Oakley joggebukse. Oakley t-skjorte. FriFlyt-genser. Oakley-caps. Tøfler. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Grå Hummel T-shirt Sorte Jack and Jones boxers Mørkeblå Nike joggebukse Mørkeblå Adidas slippers Sorte noname sokker..... Like a fucking Benneton commercial! Endret 1. oktober 2004 av Polarbastard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg