Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Standard treningsantrekk bestående av buksen min fra idrettslaget og resten nike. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Svart Dragonball-Z t-skjorte, mørkegrå boxer og svart Charlotte Hornets basketshorts. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Nike stram treningsbukse med for Nike gul treningstopp med innebygd BH Store, ekle men varme sokker Hvit jakke Rosa skjerf Veske med ananas på Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nike gul treningstopp med innebygd BH Utdyp den er du snill. Stropper og festemekanismer? Fungerer den? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Nike gul treningstopp med innebygd BH Utdyp den er du snill. Stropper og festemekanismer? Fungerer den? Den har en innebygd BH slik at den støtter opp og gir deg følelsen av at de holder seg på plass. Skikkelig digg MÅ PRØVES! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Levis bukse, Quart 03 t-skjorte og TDK boxer. MÅ PRØVES! Skal ta det til meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nike gul treningstopp med innebygd BH Utdyp den er du snill. Stropper og festemekanismer? Fungerer den? Den har en innebygd BH slik at den støtter opp og gir deg følelsen av at de holder seg på plass. Skikkelig digg MÅ PRØVES! *prøve* ÅÅÅh, ja, merker de holdes godt fast. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Den har en innebygd BH slik at den støtter opp og gir deg følelsen av at de holder seg på plass. Skikkelig digg MÅ PRØVES! Stili' fredrikb; ingen kommentar takk! edit; jaja, du kom før meg nå - det gikk i alle fall ikke ut over meg denne gangen Forresten sitter jeg med den vanlige ullfrottejakka (PC-jakka mi) og ullsokker. Har fortsatt et hull i pipa, selv om veggen er ferdig... http://www.fundingsrud.net/bin/bilder/vegg_ferdig.jpg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er den Menyposen i tegninga? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En PaddleAsia.com T-skjorte En svart Umbro treningsbukse Et par helt svarte sokker Et par briller Veske med ananas på Du har På deg en veske? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er den Menyposen i tegninga? Nei, den tetter hullet rett inn i pipa så vi ikke skal dø på oss av kulde/røyk her. Jobber forøvrig på meny (sukk), så jeg mente det var rett pose å vise fram Tatt av ulljakka - vasket opp i 83 grader varmt vann her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) fredrikb; ingen kommentar takk!edit; jaja, du kom før meg nå - det gikk i alle fall ikke ut over meg denne gangen Sitter du BARE med jakke og sokker? Weird. EDIT: Take 'em off! Nå er det bare sokker igjen. :-p EDIT2: sitter i mørk olabukse, man basic bokser under der, sorte sokker, vanlig t-skjorte og en jack & jones genser med rare striper og noe greier på skuldrene. Og seff, koss headset. :-P Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 -Grå man basic boxer -Mørkeblå asics sokker -Rød adidas t-skjorte -Ralph Lauren olabukse -Svart Billabong genser og seff svarte adidas slipperser så jeg ikke får koldbrann på føttene. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 -Kommuistgensaren min -Mørkeblå dongeri -Svarte lestar -Svart boksar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hawaii shorts og GAP genser. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 -Olabukse med en slags spesiell vask... -Hvit superman longsleeve (under) -Mørkeblå Roskilde 2004 T-shirt (over) -Svart boxer Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Lys olabukse og genser som det står "MUOHIJÄRVI flipperi & ureheiluseura" på. Satna som jeg sliet med å skrive det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Veske med ananas på Du har På deg en veske? Selvfølgelig har man på seg en veske. Er du utafor eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Veske med ananas på Du har På deg en veske? Selvfølgelig har man på seg en veske. Er du utafor eller? Man bærer en veske, man har den ikke på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg