JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Clockhouse T-skjorte, Levis jeans, Nike sokker, Apollo boxer og Concerse allstar. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Nå har jeg på meg: Boxer og sokker En grå t-skjorte En kort RipCurl bukse.. (surferbukse. jeg surfer jo på nettet! ) Endret 7. oktober 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ola-bukse, nike genser, sokker og alt det der. Endret 7. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 boxer, vernesko og støvmaske Lenke til kommentar
GTS Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Uten sokker, altfor store Droors jeans, og en Heartagram t-skjorte.. jadda.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et par hjemmestrikka lester, en svær Nike Dri-Fit-shorts og en gigantisk AND-1-skjorte. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skal vi se- Akkurat nå.... Boxer... Devold Protection Stilongs (flammehemmende sak) Ull sokker Flammehemmende blå skjorte Wenaas flammehemmende bukse og jakke For ikke å glemme vernesko som skal klare en tur over flytende aluminium M.a.o. er på arbeid Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 boxer, vernesko og støvmaske AHAHAHAHAHAHAHA! Så spørr jeg, hva slags fetish har du egentlig? Gått arbeidsledig lenge og lagt til deg et par ekle vaner? Trekk for guds skyld for gardinene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Clockhouse T-skjorte, Levis jeans, Nike sokker, Apollo boxer og Concerse allstar. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sitter med : En hvit bokser av type Levis svart sportsundertøy Svarte sokker Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Just nå: Joggebukse Grå t-skjorte Er på LAN! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et MS Wireless Natural Multimedia-tastatur. Kledelige greier. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et MS Wireless Natural Multimedia-tastatur. Kledelige greier. Regner med du har det oppå vommen da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Et MS Wireless Natural Multimedia-tastatur. Kledelige greier. Hahahaha, deg og enden ville hatt det fint sammen tror jeg. enden, er det vanlig å pusse opp i undertøy og vernesko? Du er ikke en håndtverker jeg ville betalt, høres mer ut som en annen type "hånd"tverker. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tar av meg de støvete klærne når jeg er ferdig dah, og forumet prioriteres over en dusj. Skal si deg at jeg er ganske flink av meg tilogmed. Legger ut bilde i rpp når jeg er ferdig så skal vi se om du ville betalt meg Sliten joggebukse, og tilbake med ullfrotte og tovede ullsokker. Kaldt å jobbe med døren oppe hele dagen... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) T-skjorte, boxer og sokker. Jeg gjør med gradvis klar til leggetid. Endret 7. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tar av meg de støvete klærne når jeg er ferdig dah, og forumet prioriteres over en dusj. Skal si deg at jeg er ganske flink av meg tilogmed. Legger ut bilde i rpp når jeg er ferdig så skal vi se om du ville betalt meg Sliten joggebukse, og tilbake med ullfrotte og tovede ullsokker. Kaldt å jobbe med døren oppe hele dagen... Jeg tror du er flink jeg. Så var det bare det å huske\tenke ut hva rpp er for noe. Ey, har du forresten en av reklamene for leasy der jørgen fra leasy ringte ellerno? Feel free til legge meg til på msn for å sende. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 dusja nå nettopp.. sitter i pysj nå igjen. begynner å bli kaldt på føttene uten sokker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm, jeg er visst den eneste i kjedelige, vanlige, klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg