Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei. Dette er ikke spamming, dette kan bli en tråd full av veldig morsomt småsnacks. Nå er det, som dere ser, ganske tidlig på morgenen, derfor har jeg på meg: Gule sokker, svart truse, biltema t-skjorte og blå shorts. Om en time eller to, skal jeg poste igjen, fordi da kan jeg forhåpentligvis skryte av noe bedre å ha på meg enn det ovenfor. (Faktisk så prøver jeg å gjøre dette stedet litt mer feminint. Dere har avslørt meg. ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Sitter i hvit poco loco boxer. (akkurat stått opp) *gjesp* EDIT: Blir nok litt bedre/mer klær utover dagen ja, er jo fredda idag!! Endret 1. oktober 2004 av lperik Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 En svart og hvitstripet bokser, stor lang AND-1-t-skjorte, pysjamasbukse og et par Ulvang-sokker/lester. Koselig. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kun en sokk Neida, har en svart boxer, babyblå Puma-skjorte og en babyblå Nike-shorts. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm. Bare meg som misliker å gå rundt uten å ha på "ordentlige" klær? Har på meg helt vanlig påkledning; bukse, t-skjorte, genser altså. Mer i dybden: Mine sokker er grå, min bukse er blå med slitt hvitt, mitt belte er bredt og svart med "sølvspenne", min bokser er svart, min t-skjorte er svart, og min genser er svart med striper. Det var alt det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har på meg en: *calvin klein bokser *Puma jogge bukse *en t-shirt med trenings-senterlogoen på der jeg trener Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var da svært så mange som nettopp hadde stått opp! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hummel treningsjakke lignende sak, cordfløyelsbukse, svart, grønn, rød og gul stripet tøybelte av ett slag, svart libertè t-skjorte*, grå tøy-bokser, og svarte sokker. *Se bilde: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) grilldress - av bomull typen evig stor bokser singlet Røde fotballstrømper. slippers Jepp, nettop våknet Endret 1. oktober 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Boxer og bokse av ukjent merke. Telenor nett t-shirt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Liker å sitte naken foran pc'n når jeg poster her på forumet... men i dag gjorde jeg et unntak å sitter i: - hvite sokker - svart nike joggebukse - Svart T-skjorte http://www.exist.no/products.asp?CategoryI...tID=6578&Page=1 - og sist, men ikke minst: en svart&lyseblå truse....(neida, selvfølgelig en boxershorts) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er jo dette spørsmålet kåte gutter på Irc bruker så spørre jenter om. "Hva har du på deg?" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er jo dette spørsmålet kåte gutter på Irc bruker så spørre jenter om. "Hva har du på deg?" å hva tror du AnAnAs holder på med nå? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ja? Hva holder AnAnAs på med? Neida. Mitt poste-outfit: Boxer, sokker (med fin logo av homer uten en tråd på kroppen annet en en cowboyhatt), lyseblått og gult Puma-belte, Poco-Loco hettegenser(grå-sort) Nudie olabukser(vanlig olabukseblå). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Kjører Carhartt-stilen fullt ut; Bukse, t-shirt og genser og jakke. (Nettopp kommet hjem) Endret 1. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er jo dette spørsmålet kåte gutter på Irc bruker så spørre jenter om. "Hva har du på deg?" å hva tror du AnAnAs holder på med nå? Nå skal jeg til byen med typen, og har på meg: Svart BH Hvit genser Brorens Adidas-genser over den hvite Mørkeblå jeans Brune stiletthæler Veske med sirkler Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Headset, lysende oransje genser m/diverse hull, gammel slitt ola-bukse. Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Jack&Jones tynn genser, t-shorte, boxer *Svart psycho bokse *Hvite sokker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Mye fra Jack & Jones, faktisk alle plagg i dag. Jøss. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei. Dette er ikke spamming, dette kan bli en tråd full av veldig morsomt småsnacks. Nå er det, som dere ser, ganske tidlig på morgenen, derfor har jeg på meg: Gule sokker, svart truse, biltema t-skjorte og blå shorts. Om en time eller to, skal jeg poste igjen, fordi da kan jeg forhåpentligvis skryte av noe bedre å ha på meg enn det ovenfor. (Faktisk så prøver jeg å gjøre dette stedet litt mer feminint. Dere har avslørt meg. ) sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg