Gå til innhold

Hva har du på deg mens du poster? Informativt!


Putekos

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er ikke spamming, dette kan bli en tråd full av veldig morsomt småsnacks.

 

Nå er det, som dere ser, ganske tidlig på morgenen, derfor har jeg på meg:

Gule sokker, svart truse, biltema t-skjorte og blå shorts.

 

Om en time eller to, skal jeg poste igjen, fordi da kan jeg forhåpentligvis skryte av noe bedre å ha på meg enn det ovenfor. ;)

 

(Faktisk så prøver jeg å gjøre dette stedet litt mer feminint. Dere har avslørt meg. :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Bare meg som misliker å gå rundt uten å ha på "ordentlige" klær? Har på meg helt vanlig påkledning; bukse, t-skjorte, genser altså.

 

Mer i dybden: Mine sokker er grå, min bukse er blå med slitt hvitt, mitt belte er bredt og svart med "sølvspenne", min bokser er svart, min t-skjorte er svart, og min genser er svart med striper. Det var alt det. :fun:

Lenke til kommentar
Det er jo dette spørsmålet kåte gutter på Irc bruker så spørre jenter om. "Hva har du på deg?"

å hva tror du AnAnAs holder på med nå?

:wee:

 

Nå skal jeg til byen med typen, og har på meg:

 

Svart BH

Hvit genser

Brorens Adidas-genser over den hvite

Mørkeblå jeans

Brune stiletthæler

Veske med sirkler

 

:)

Lenke til kommentar
Hei. Dette er ikke spamming, dette kan bli en tråd full av veldig morsomt småsnacks.

 

Nå er det, som dere ser, ganske tidlig på morgenen, derfor har jeg på meg:

Gule sokker, svart truse, biltema t-skjorte og blå shorts.

 

Om en time eller to, skal jeg poste igjen, fordi da kan jeg forhåpentligvis skryte av noe bedre å ha på meg enn det ovenfor. ;)

 

(Faktisk så prøver jeg å gjøre dette stedet litt mer feminint. Dere har avslørt meg. :D )

sexy ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...