Cerb89 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Har noen noen tips eller? jeg finner ikke noe ved hjelp av vis kilder skjønner at det er noe me m1 men ikke hva. noen som vil hjelpe meg? og foresten hva er TG? Endret 23. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Snakker du om noe hacke-sider? Link til lvl så kan jeg se på den. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Snakker du om noe hacke-sider? Link til lvl så kan jeg se på den. linken til level 2 er http://academy.dyndns.org/hackittwo.htm skjønner at det er noe med m1 men ikke hva. kan du hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 se på kilden på siden, enten ved at du disabler javascript, eller at du finner den i temp.internet files. Da bør du kunne se alt du trenger. (ok, jeg gidder ikke å sjekke) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 og foresten hva er TG? De første krypriske spørsmålene dine skjønner jeg ikke bæret av. Men jeg kan jo svare deg på det siste da! TG er en forkortelse for The Gathering, et stort LAN-party som avholdes i vikingskipet i Hamar, i påsken. TG har verdens nest raskeste linje (bare Pentagon er raskere), så du får valuta for inngangspengene. http://www.gathering.org/espresso/ Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Snakker du om noe hacke-sider? Link til lvl så kan jeg se på den. linken til level 2 er http://academy.dyndns.org/hackittwo.htm skjønner at det er noe med m1 men ikke hva. kan du hjelpe meg ?? m1="JavaScript"; Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 For en kjedelig side. Tok til level 8, så gadd jeg ikke mer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 level 2 var lett, koden står jo helt åpent i kodingen... her er forresten koden som passordet ligger i... m1="JavaScript"; value=prompt("Please enter password!",""); if (value==m1) { passordet står VELDIG lett synlig der... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 level 2 var lett, koden står jo helt åpent i kodingen... her er forresten koden som passordet ligger i... m1="JavaScript"; value=prompt("Please enter password!",""); if (value==m1) { passordet står VELDIG lett synlig der... Hæ, hvor da?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 håper du tullet med den men uansett, forklaring: m1="JavaScript"; value=prompt("Please enter password!",""); if (value==m1) m1="JavaScript" den er vel grei value=prompt("Please enter password!",""); bare noe tull som får opp det du skal skrive passordet i if (value==m1) hvis det du skriver inn er m1 så kommer du videre, og hva var m1 da??(se på den første linja) sliter veldig med å komme videre på nivå 3... noen tips? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Ooops, skrev feil. Jeg står fast på level 4 jeg... Edit: Skrev feil(som sagt) Endret 23. november 2004 av zirener Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 function pw() { var d1, Eingabe; d1=window.document.linkColor; Eingabe=prompt ("Please enter password"); if (Eingabe==d1) { window.location.href=String.fromCharCode(65,66,67)+".htm"; } else { window.location.href="denied.htm"; } } det er koden til passordet Eingabe=prompt ("Please enter password"); if (Eingabe==d1) men hva er Eingabe? og hvorfor er det ingen value der? hmm fant vist svaret når jeg skulle sumere opp problemene... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Uff, er elendig på dette her.. Kom meg til lvl 4 uten problemer, men jeg kan jo ikke html engang, hvordan skal jeg klare å skjønne javascript da? if document.a.c.value == a Oversettelse? Noen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Uff, er elendig på dette her.. Kom meg til lvl 4 uten problemer, men jeg kan jo ikke html engang, hvordan skal jeg klare å skjønne javascript da? if document.a.c.value == a Oversettelse? Noen? tror ikke det ligger noe du trenger å vite i den linja... er vel bare for å skjule hvor neste nivå ligger... kan forresten bare html, kan 0 java, men klarer å lese de fleste språk(ikke skrive) Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 aklla: samme her. Husker en gang jeg debugget php hos en fyr, og det var før jeg kunne noe php, kunne bare basic/pascal da.. Men oppgavene var ganske kjedelige, og jeg gav opp på level 8.. Eneste litt morsomme var tall-oppgaven. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 håper du tullet med den Du, selvfølgelig... Hva tar du meg for?? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Eingabe=prompt ("Please enter password"); if (Eingabe==d1) men hva er Eingabe? Det er den strengen du skriver inn i boksen som kommer opp. d1 står på linjen over if document.a.c.value == a Oversettelse? Noen? hvis "det som står i tekstfeltet" er lik verdien av a kan forresten bare html, kan 0 java, men klarer å lese de fleste språk(ikke skrive) Det var ikke java da, men javascript Endret 23. november 2004 av oro2 Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) *slett meg* Endret 23. november 2004 av oro2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Det var ikke java da, men javascript oki... kan ikke javascript heller..... er ganske lett da... edit: post nr. 900 bare 100 igjen til 1000 Endret 23. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det kommer Java på 12'eren eller noe.. Det var der jeg gav opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå