Gå til innhold

PowerColor Radeon 9600XT ok midlertidig kort ?

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

PowerColor Radeon 9600XT

Topic sier egentlig alt, det jeg lurer på er om dette er ett ok "mellomstasjonskort" i en måned til jeg får råd til ett skikkelig skjermkort. (Jeg må velge, enten skjermkort eller ny strømforsyning denne måneden, da min gamle er på 250watt :no: så orker jeg ikke tenke på å kjøpe skjermkort før ny strømforsyning er på plass)

Tenkte å spille FPS spill og skjønner at dette ikke er det beste valget, men, inntil jeg får råd til 6800 GT så lurte jeg på om dette var ett ok kort i mellomtiden, eller om jeg får noe bedre i prisklassen 800-1400

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svar på topic: 9600XT er ikke supert, men det er greit nok. Siden du ska kjøpe deg 6800 GT så overlever du nok tenker jeg hvis det ikke er snakk om for lang tid til du skal kjøpe det nye :):)

*edit* Du trenger vel ny PSU når du får 6800 med tanke på at det stjeler 110W(etter det jeg husker fra en eller annen side)*edit*

Endret av Steinar2k
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg ville definitivt droppa skjermkortet og gått for en skikkelig PSU. En som leverer mye strøm, men som ikke bråker. Hvis du har en utstyrskvote å fylle opp ville jeg også kjøpt lydløst babinettvifter i samme slengen og eventuelt en NB passiv kjøler :)

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...