ekarlso Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hei, jeg så nettopp et par bilder av en cable sleeve jobb her på nettet, men seff har jeg mista linken.. det er en som har brukt svarte sleeves og gjort en god jobb. f eks på atx kontakten har han att 4 og fire kabler og sleeva i sammen .. er det noen som fatter hvilke jeg mener ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Han som har moddet den Shuttlen til AMD/ATI har hvertfall gjort det. Skal se om jeg finner det, tror det var på bit-tech eller hardforum. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 ville vert kjekt å vite Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er vel Zapwizard du tenker på. Workloggen hans på BitTech, samt Hjemmesiden hans. han som laget amd/ati demo shuttle'n Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 det er ikke den, husker at jeg fant sida på en side der det var vist en annen psu, en som linka til sin egen for sammenligning. jaja noen som har linker til noen bra måter å sleeve psuen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå