Gå til innhold

Flere "Desktops" i Windows ?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker mest Linux og er alltid vandt med muligheten for flere "Desktops" eller "Workspaces" som er et bedre ord,. - Med denne måten så slipper man også å hope til hele oppgavelinjen og ikke minst hele skjermbildet,...

Men,.. eks. på Windows maskiner jeg bruker også endel for tiden,.. Denne blant annet (broderns) og min maskin på skolen, så savner jeg dette.... :sad:

- Finnes det programmer så gir muligheten for dette i Windows som helst er gratis og ikke noe shareware tull,.. og ikke minst lite ressurskrevende,... - Mener å ha sett noe lignende fulgte med på noe ATI drivere på Radeon kortet mitt,... Men det hjelper ikke denne maskinen,...

takker på forhånd for alle svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-13 23:15, Langbein skrev:

Du har ikke tilfeldigvis nvidia-kort på maskinen? Nyeste detonator driverne har noe som heter nView hvor man kan lage flere virtuelle skjermer. Ikke like fancy som i *nix men bedre enn ingenting...

Joda, denne maskinen har et gammelt TNT kort men likevel Nvidia funker nok det,... ! Takk for tipset !

Oppdatert :

Men hvor lenge er en annen sak, dette er ikke min maskin og denne skal snart ha seg noen oppgraderinger,..

Mvh.

Alaruz

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-05-13 23:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:28, The Jackal skrev:

Så lenge du har et Nvidia basert grafikkort vil det fungere. Kjøper du ATI, så har vel de også denne funksjonen så vidt jeg vet, men da heter det selvfølgelig ikke Nview.

Jeg har selv ATI på egen maskin, men ikke windows på denne,.. så jeg har ikke behov for den evt. feature den har der,.. Men mener å huske før at det var noe ja

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke innom microsoft.com og laste ned powertoys, det skal det hvist være et program som lar deg ha opptil fire virtuelle desktopper. Har ikke testet det selv men kanskje det er hverdt et forsøk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...