Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 For nykommere til symbian OS er dette en fin start, for oss som har vært med fra 7650, så begynner dette å bli traust og kjedelig. Huff da. Har også selv hatt nesten alle Series60 telefonene. Det jeg immidlertid lurer mest på er hvordan kvalitetsfølelsen er? Blir nesten alltid skuffet over hvor plastikk-aktig Nokiatelefoner føles. Er den like knirkete og dårlig sammensatt som 6600? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 regnet bare med at den ikke hadde støtte for themes. Hvorfor gjorde du det? Seff. har alle nye S60 telefonene fra Nokia støtte for themes! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Okie, kan du gi oss et definitivt svar, Akira. Har den stereolyd på mp3 avspilling? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hadde ikke MP3 å teste med, men radio var stereo Skjermen er like bra som på 6600, 7610, osv. Kamerasøk var helt ok det. AKIRA Lenke til kommentar
voluz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Okie, kan du gi oss et definitivt svar, Akira. Har den stereolyd på mp3 avspilling? JA, det har vært kjent i evigheter at den har stereo. Uansett - Nokia svikter igjen ser jeg. Har gitt Nokia en kald skulder i 2-3 år nå, men var klar for å ta den tilbake igjen med denne telefonen! Nå ser jeg imidlertid at mange av løsningene er så latterlige at det ikke skjer - denne gangen heller. Tenker da spesielt på den latterlige knapp-plasseringen og det UR-kjedelig OS'et. (At de aldri lager noe nytt...) Så nei, ingen Nokia denne gangen heller. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Okie, kan du gi oss et definitivt svar, Akira. Har den stereolyd på mp3 avspilling? JA, det har vært kjent i evigheter at den har stereo. Uansett - Nokia svikter igjen ser jeg. Har gitt Nokia en kald skulder i 2-3 år nå, men var klar for å ta den tilbake igjen med denne telefonen! Nå ser jeg imidlertid at mange av løsningene er så latterlige at det ikke skjer - denne gangen heller. Tenker da spesielt på den latterlige knapp-plasseringen og det UR-kjedelig OS'et. (At de aldri lager noe nytt...) Så nei, ingen Nokia denne gangen heller. Guuud, skikkelig tap for Nokia det ja, at du ikke vil ha telefonen deres. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Skjønner ikke at han som tester mobilene i itavisen hele tiden irriterer seg over det "kjedelige" menyen s60 seriene har..... Synes menyen er oversiktlig og fin. Det er jo bare en meny ffs.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fordi man forventer progresjon, utvikling, innovasjon, nyskapenhet. Den menyen er ikke perfekt, og veldig statisk. Den begynner å bli veldig kjedelig. Vi her inne er nok ekstra kravstore, men faktum er at salg er knyttet opp mot evnen å overraske og skape nye behov. Denne mobilen er marginalt annerledes enn den første Symbian mobilen 7650. Etter så lang tid er det ganske trist. uff..hør på meg da....og jeg som digga Nokia. Blitt så skuffet over denne her at begeret renner over...uff uff.... AKIRA Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) hva er forskjellen på RS-MMC og MMC? btw: hvor har du kjøpt den fra? Endret 1. oktober 2004 av j0rn Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 regnet bare med at den ikke hadde støtte for themes. Hvorfor gjorde du det? Seff. har alle nye S60 telefonene fra Nokia støtte for themes! Klapp igjen. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 regnet bare med at den ikke hadde støtte for themes. Hvorfor gjorde du det? Seff. har alle nye S60 telefonene fra Nokia støtte for themes! Klapp igjen. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. :!: Det gjør jeg vell det. Du kan bare klappe igjen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei, faktisk ikke. Du er bare en som tror du vet noe. Bare fordi en har sagt den har themes, så henger du deg på og sier at alle har det. Bla bla. Osv osv. Nei, jeg stoler mer på andre når det gjelder info om mobiltelefoner enn akkurat deg. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ett spørsmål, er den god eller vond å holde med en hånd? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei, faktisk ikke. Du er bare en som tror du vet noe. Bare fordi en har sagt den har themes, så henger du deg på og sier at alle har det. Bla bla. Osv osv. Nei, jeg stoler mer på andre når det gjelder info om mobiltelefoner enn akkurat deg. Du er rar du. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ett spørsmål, er den god eller vond å holde med en hånd? mnjææææ...eier man den så kan man bli vant til det meste, men nei..den lå ikke helt komfortabel i hånden. Nettopp fordi komando knappene ligger over "vippe" pungtet. Hadde de vært nede med alle de andre ville det kanskje vært bedre. AKIRA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 For nykommere til symbian OS er dette en fin start, for oss som har vært med fra 7650, så begynner dette å bli traust og kjedelig. Huff da. Har også selv hatt nesten alle Series60 telefonene. Det jeg immidlertid lurer mest på er hvordan kvalitetsfølelsen er? Blir nesten alltid skuffet over hvor plastikk-aktig Nokiatelefoner føles. Er den like knirkete og dårlig sammensatt som 6600? De hadde noe plastikk der som skulle være "metall"..og det føltes ikke helt bra ut. Det knaket litt her og der. AKIRA Lenke til kommentar
voluz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Rett og slett en møkkatelefon - i kjent Nokia-stil.... Små justeringer og den hadde bare vært perfekt... sure greier. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 De hadde noe plastikk der som skulle være "metall"..og det føltes ikke helt bra ut. Det knaket litt her og der. Okay. Det var vel det som avgjorde valget mitt. Det blir nok ikke denne telefonen på meg. Takk for info, Akira. :-) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 EULOGY: Har du hatt mange telefoner VET du at Symbian har THEMES, Har du aldri hatt en symbian telefon så........ Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 AKIRAx24. Hvor kjøpte du den siden du har fått den før oss andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå