Gå til innhold

Itavisen's test av Nokia 6260

Anbefalte innlegg

For nykommere til symbian OS er dette en fin start, for oss som har vært med fra 7650, så begynner dette å bli traust og kjedelig.

Huff da. Har også selv hatt nesten alle Series60 telefonene. Det jeg immidlertid lurer mest på er hvordan kvalitetsfølelsen er? Blir nesten alltid skuffet over hvor plastikk-aktig Nokiatelefoner føles. Er den like knirkete og dårlig sammensatt som 6600?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okie, kan du gi oss et definitivt svar, Akira. Har den stereolyd på mp3 avspilling?

:)

JA, det har vært kjent i evigheter at den har stereo.

Uansett - Nokia svikter igjen ser jeg. Har gitt Nokia en kald skulder i 2-3 år nå, men var klar for å ta den tilbake igjen med denne telefonen! Nå ser jeg imidlertid at mange av løsningene er så latterlige at det ikke skjer - denne gangen heller. Tenker da spesielt på den latterlige knapp-plasseringen og det UR-kjedelig OS'et. (At de aldri lager noe nytt...)

Så nei, ingen Nokia denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Okie, kan du gi oss et definitivt svar, Akira. Har den stereolyd på mp3 avspilling?

:)

JA, det har vært kjent i evigheter at den har stereo.

Uansett - Nokia svikter igjen ser jeg. Har gitt Nokia en kald skulder i 2-3 år nå, men var klar for å ta den tilbake igjen med denne telefonen! Nå ser jeg imidlertid at mange av løsningene er så latterlige at det ikke skjer - denne gangen heller. Tenker da spesielt på den latterlige knapp-plasseringen og det UR-kjedelig OS'et. (At de aldri lager noe nytt...)

Så nei, ingen Nokia denne gangen heller.

Guuud, skikkelig tap for Nokia det ja, at du ikke vil ha telefonen deres.

Lenke til kommentar

Fordi man forventer progresjon, utvikling, innovasjon, nyskapenhet. Den menyen er ikke perfekt, og veldig statisk. Den begynner å bli veldig kjedelig.

Vi her inne er nok ekstra kravstore, men faktum er at salg er knyttet opp mot evnen å overraske og skape nye behov. Denne mobilen er marginalt annerledes enn den første Symbian mobilen 7650. Etter så lang tid er det ganske trist.

uff..hør på meg da....og jeg som digga Nokia. Blitt så skuffet over denne her at begeret renner over...uff uff....

AKIRA

Lenke til kommentar
Jeg har ett spørsmål, er den god eller vond å holde med en hånd?

mnjææææ...eier man den så kan man bli vant til det meste, men nei..den lå ikke helt komfortabel i hånden. Nettopp fordi komando knappene ligger over "vippe" pungtet. Hadde de vært nede med alle de andre ville det kanskje vært bedre.

AKIRA

Lenke til kommentar
For nykommere til symbian OS er dette en fin start, for oss som har vært med fra 7650, så begynner dette å bli traust og kjedelig.

Huff da. Har også selv hatt nesten alle Series60 telefonene. Det jeg immidlertid lurer mest på er hvordan kvalitetsfølelsen er? Blir nesten alltid skuffet over hvor plastikk-aktig Nokiatelefoner føles. Er den like knirkete og dårlig sammensatt som 6600?

De hadde noe plastikk der som skulle være "metall"..og det føltes ikke helt bra ut. Det knaket litt her og der.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...