loggon Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg kjøpte en demo hardisk på Psdata som det var bad sektor på, den ble returnert i medio juni 04 jeg motok denne uken (29.09.04)utbet. giro . Hvis de ikke var redelig så kunne de bare beholdt pengen for jeg hadde glemt hele greia !men er det mulig å bruke så langtid på retur sak ? . Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 du er faen meg heldig skal jeg si deg en kompis av meg brukte 6 mnder på å få ett defekt HK fra itbutikken så tok det 2 mnder til før han fikk bra kort fra dem. Itbutikken = latterlig. Men PSdata burde kanskje være litt kjappere, men det ser ut som vanlig behandlingstid for retur saker Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det var noe lang behandlingstid ja, men det kan kanskje ha noe med det å gjøre at du skulle ha penger tilbake istedenfor vare? Kan hende du havnet i feil "bunke" også og at det tok tid å finne frem igjen. Uansett, det er bra at de gjør opp for seg og ikke minst kunden. Lenke til kommentar
Taita Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fikk feil på en cdbrenner og det gikk vel en tre uker etter at psdata hadde mottatt, til saken var ut av verden. Litt lang tid, men dem ordnet opp på en grei måte tilslutt. Fikk faktsik bytta den inn i en dvdbrenner med litt penger imellom selvsagt, og fraktfritt tilsendt... mvh Taita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå