Gå til innhold

View SONIC 19 tommer


Torrevieja

Anbefalte innlegg

Jeg ser også på 19 tommers LCD skjermer og jeg skal bruke det egentlig bare til spill.

 

Har nettopp Kjøpt ATI Saphirre X800 Pro skjermkort så kortet er det ikke noe å si på for det er nice ,MEN hva slags LCD skjerm (19 tommer) skal jeg kjøpe.

 

Jeg tror jeg skal kjøpe Viewsonic TFT 19" VX910 S/B TCO99 1280x1024

 

F108116.jpg

 

Er dette en bra skjerm og er den bra til spilling noen erfaringer ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja så er BenQ FP937 jeskla kjederlig og stygg å se på.

 

Jeg syntes View Sonicen er kjæmpe lækker ,men det hjelper ikke mye hvis du er en gamer og spiller mye.

 

Men er dette et bra alternativ eller burde jeg vente til det kommer noe bedre som Feks den dere DV teknologien som kommer snart ??

De NEC-skjermene som kommer med DV, kommer til å koste betydelig mer enn de skjermene vi nevner her...

 

Og ja, jeg er enig i at BenQ-en er stygg (men hvis du sitter mest på ræva i et mørkt rom og spiller, har det lite å si) :thumbup:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hva DV gjør for spilleopplevelsen. Jeg vil ikke skryte like mye av det som Dahle uten å ha sett det først. NEC har en funksjon som setter ned lysstyrken dynamisk etter prosentdel hvitt i bilde på 80-serien, og dette er bare irriterende. Endringene er ikke store, men de er der og spesielt i flervinduarbeid og grafikkarbeid er dette dønn irriterende. Ligner DV noe tror jeg det vil ødelegge mye under spilling f.eks.

Lenke til kommentar

Den er det ja :yes: De av dere som bor i Oslo har sikkert hørt om IT-Pallaset som ligger på majorstua rett ved T-banen ovenfor AxelFrisør ?

 

Der bruker de bare ViewSonic skjermer og topp utstyr og de skjermene funker som bare det. MEN ! jeg vet ikke hva slags modell de bruker. Det er nok 19tommer de bruker ,men de ser mye eldre ut og så er de ganske stygge de de bruker.

 

Men jeg tror jeg går får denne skjermen ,men er det bra med 16 ms da ?? på denne skjermen

Lenke til kommentar

De jeg har snakket med som har denne skjermen, sier de ikke ser noe etterslep. Dette er selvfølgelig et relativt begrep, men dersom brorparten av de som bruker denne skjermen, ikke har noe problem med det, bør det være greit.

 

Dersom du er en skikkelig hardcore FPS-gamer, KAN det bli et irritasjonsmoment - De to første timene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...