genstian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Henrik 2K hvordan fikk du lastet ned clienten? trenger jo en key code til det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 fikk en bitorrent fil av en kompis av meg som er closed betatester..... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lite vits hvetfall - Kommer helt ny klient imorgen grunnet den store patchen Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Vel.. Patch'en er på 19.31 mega, så det gjør vel ikke så mye Andre enn meg som ikke får opp servere på serverlisten etter patching? Dette gjelder stresstest/open beta US btw.. Edit: roter litt med trådene Endret 8. november 2004 av SilverCRX Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sto at det skulle komme en helt ny klient på EU, men det var kanskje feil - Den blir ikke oppdatert før klokken 20:00 ikveld her i EU beta. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det kommer ny klient for EU i dag ja, US måtte laste den ned for en ukes tid siden når FST startet. Morsomt å lese tilbakemeldinger på patchnotes i dag da, er jo nesten bare grining Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post536394 Jeg har nesten ikke ord for den tråden der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå