Gå til innhold

WoW EU beta har startet!

Anbefalte innlegg

Seriøst, dette må være det beste MMORPG spillet som noen gang er laget. Har prøvd diverse spill - men dette tar kaka. Sitti å nititta på skjermen i 3 dager nå, blitt lvl19 mage, og klarer ikke la være spille mer.. Det er bare så fantastisk mangfoldig og alt er så perfeksjonistisk laget. *orgasme*

lol, ja jeg hadde akkurat samme følelse ovenfor spillet selv når jeg spilte stresstesten. Jeg rakk ikke å bli høyere enn 21 på 10 dager da, men jeg spilte opp noen characters til lvl 16, 8, og 5 med det samme.

Har i det siste spilt litt US closed beta på en kamerat fra USA sin konto. Og spillet har blitt en del bedre siden sist jeg spilte. Helt fantastisk smooth gameplay. Nå står jo open beta for tur, så jeg gleder meg til å spille enda mer :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei det er ikke for sent å signe up til stress beta, men da må du subscripe på fileplanet som koster deg en 100 lapp, da er du garantert plass i open beta som starter mandag.. Eller du kan vente til mandag og håpe på en gratis plass i open beta..

Det er vel EU beta det er snakk om her ;)

Såvidt jeg vet er det ikke mulig å skrive seg opp for Closed Beta lengre. Du må nesten vente til det blir en Stress Test, eller Open beta, om du ikke finner noen som vil selge deg en betakonto på E-Bay, QXL eller finn.no :p

Lenke til kommentar

hvordan fungerer dette open beta greiene?. må man signe opp for å bli trukket ut til det også?, isåfall hvordan?. og hva er dette proxygreiene dere snakker om?, hva har det med saken og gjøre?. jeg har veldig lyst til å spille. hvordan skal jeg gå fram for å få spillt open beta?

Lenke til kommentar

har gjort det nå, har skiftet til proxy og har nå 66.xxxx.x.xx.x.x.x.x.x.x ip adresse. hva skal jeg gjøre nå?, hvor skal jeg signe up til betatesting?

sry men er lit amatør på dette området

blir nettet mitt treger når jeg bruker us proxy?, hvordan virker dette med proxy egentlig?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

fikk alle svar jeg leter etter på denne siden: http://worldofwarcraft.com/misc/openbeta-faq.html

så alt jeg trenger å gjøre nå er å vente til i morgen tidlig?. har lastet ned client, har skiftet til proxy.... funker alle us proxyene?, eller er det spesielle north american proxies som funker?. har ihvertfall amerikansk proxy nå. GLEDER MEG TIL I MORGEN KL 07:00, for da er der WOW time!

men hvordan virker proxy?, kobler jeg meg på en måte opp gjennom en ip i amerika, for å så koble tilbake il norge?, gjøre ikke dette internet-tilkoblingen min veldig treg?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Nei det er ikke for sent å signe up til stress beta, men da må du subscripe på fileplanet som koster deg en 100 lapp, da er du garantert plass i open beta som starter mandag.. Eller du kan vente til mandag og håpe på en gratis plass i open beta..

Det er vel EU beta det er snakk om her ;)

Såvidt jeg vet er det ikke mulig å skrive seg opp for Closed Beta lengre. Du må nesten vente til det blir en Stress Test, eller Open beta, om du ikke finner noen som vil selge deg en betakonto på E-Bay, QXL eller finn.no :p

Oops... my bad :blush:

Lenke til kommentar
fikk alle svar jeg leter etter på denne siden: http://worldofwarcraft.com/misc/openbeta-faq.html

så alt jeg trenger å gjøre nå er å vente til i morgen tidlig?. har lastet ned client, har skiftet til proxy.... funker alle us proxyene?, eller er det spesielle north american proxies som funker?. har ihvertfall amerikansk proxy nå. GLEDER MEG TIL I MORGEN KL 07:00, for da er der WOW time!

men hvordan virker proxy?, kobler jeg meg på en måte opp gjennom en ip i amerika, for å så koble tilbake il norge?, gjøre ikke dette internet-tilkoblingen min veldig treg?

Du må bare signe opp gjennom proxyen, du slipper å spille gjennom en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...