DDDD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre når jeg drar meg inn hit http://en.wow-europe.com/ Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre når jeg drar meg inn hit http://en.wow-europe.com/ Noen som kan hjelpe meg? Helt sikkert, men det ville være enklere om du fortalte hva du prøver å gjøre der. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre når jeg drar meg inn hit http://en.wow-europe.com/ Noen som kan hjelpe meg? Helt sikkert, men det ville være enklere om du fortalte hva du prøver å gjøre der. Tenkte å prøve den beta testingen dems. Må jeg registrere meg? I såfall hvordan? Etc... Er helt uttafor nå jeg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Beta signups for US Closed beta sluttet i Februar, og for EU beta sluttet de 25. Juli, så tror nok du er litt sent ute:) Men du kan alltids vente på open beta, som begynner snart. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Men du kan alltids vente på open beta, som begynner snart. Takk! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Men du kan alltids vente på open beta, som begynner snart. Takk! Open BETA er US og ikke EU vel og merke... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Kommer på det samme, er det open beta så skal jeg inn, enkelt og greit. (proxy eller ei ) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kommer på det samme, er det open beta så skal jeg inn, enkelt og greit. (proxy eller ei ) Hvordan endrer du proxy? Hadde vært utrolig greit og vite, siden jeg vil gjerne inn i den open beta'en. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvordan endrer du proxy? Først må du finne adressen til en proxy du kan bruke. også endrer du proxy instillingene her: "Internet Options -> Connections -> LAN Settings" Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer på det samme, er det open beta så skal jeg inn, enkelt og greit. (proxy eller ei ) Hvordan endrer du proxy? Hadde vært utrolig greit og vite, siden jeg vil gjerne inn i den open beta'en. Du finner masse proxyer ved å google etter det. Let etter en som er i USA Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fant denne siden. Takk for tipset Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gjelder proxy server kun IE. Eller gjelder det også for f. eks Azureus? Blir de andre pcene som er koblet til routeren påvirket av dette? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Endelig! European Closed Beta Test: you have been selected! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Endelig! European Closed Beta Test: you have been selected! Hva? Fikk du mail idag? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jepp, fikk mail ista om at jeg hadde fått konto! Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Samme her, gleder meg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 *innboksen til apollox er tom* Typisk, jeg får aldri den forbaska betaen.. lol Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kommer på det samme, er det open beta så skal jeg inn, enkelt og greit. (proxy eller ei ) Hvordan endrer du proxy? Hadde vært utrolig greit og vite, siden jeg vil gjerne inn i den open beta'en. Da må allikevel ha en US Billing Address, så da er du vel like langt. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kommer på det samme, er det open beta så skal jeg inn, enkelt og greit. (proxy eller ei ) Hvordan endrer du proxy? Hadde vært utrolig greit og vite, siden jeg vil gjerne inn i den open beta'en. Da må allikevel ha en US Billing Address, så da er du vel like langt. Altså du skal ikke betale noe for å spille Open Beta og du slipper å taste inn slikt info, så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Seriøst, dette må være det beste MMORPG spillet som noen gang er laget. Har prøvd diverse spill - men dette tar kaka. Sitti å nititta på skjermen i 3 dager nå, blitt lvl19 mage, og klarer ikke la være spille mer.. Det er bare så fantastisk mangfoldig og alt er så perfeksjonistisk laget. *orgasme* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå