Simic Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haha, jeg har en spillter ny CD-key til WoW. men får ikke brukt den før 21oktober. for da får jeg adsl! Gleder meg!!!! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Congratulations! You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account! haha! eid! jeg er med! Grats Simic. Da vet vi iallefall at de fortsatt sender ut mailer. Snufs, men ikke til meg Lenke til kommentar
Simic Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har du ikke fått? trudde alle som meldte seg på fikk? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har du ikke fått? trudde alle som meldte seg på fikk? Uheldigvis er det nok ikke slik. De velger bare ut et fåtall av de som meldte seg opp. Lenke til kommentar
Simic Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvor mange er det i Europa da? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Har du ikke fått? trudde alle som meldte seg på fikk? Nei, det er sånne som ikke har internettlinje osv. som hovedsaklig får Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fikk svar i går kveld, men har ikke fått begynt å laste ned før nå. Ser ut som om det kan ta sin tid å få lastet ned alt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 haha, jeg har en spillter ny CD-key til WoW. men får ikke brukt den før 21oktober. for da får jeg adsl! Gleder meg!!!! Låne bort? =P Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, synd det der med at man bare kan få en plass pr PC... Latterlig egentlig, har 3 venner som alle signet seg opp her.... da tror jeg ikke noen av dere kan forvente en betaplass (de sletter alle fra listen som har signet opp flere ganger fra samme husholdning (dvs. IP)) Synes ikke det er så veldig latterlig jeg, hva ellers kan hindre deg fra og signe opp X antall ganger, bare for å sikre deg betaplass. Kilde? Det er uansett ikke noe problem å logge seg av/på eller bruke en proxy.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Kilde? Det er uansett ikke noe problem å logge seg av/på eller bruke en proxy.... Jeg har desverre ikke noen kilde for dette akkurat nå, men blizzard har sagt det sev ved flere anledninger. Og joda, du kan sikkert bruke proxy for å signe opp flere ganger, men hvis noen andre signer opp med samme proxy så vil vel også alle søknader bli slettet. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kjenner en som ble med som solgte beta accounten for 500kr Vet ikke hva jeg skal si til slikt, men det er tårer som kommer frem først.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Idiot er vel første jeg ville ha sagt... Det verste er at slike folk får oftest bli med i alle betaene de signer seg opp for, synd men sant... Verden er jo som kjent ikke så rettferdig Lenke til kommentar
asimov Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 500? enig idiot han kunne fått iallefall 2000-3000 for den Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 500? enig idiot han kunne fått iallefall 2000-3000 for den 2000-3000 var vel litt drøyt kanskje, med tanke på at spelet ikkje kostar meir enn om lag 500 kr. Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Når det kjem ut i begynnelsen av 2005. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Når det kjem ut i begynnelsen av 2005. var det en påstand eller et spørsmål? Hvis det var et spørsmål så vet jeg ikke... De har bare sagt i starten av 2005, noe som etter blizzards tidsregning kan bety alt fra Januar-Desember. Lenke til kommentar
alt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 500? enig idiot han kunne fått iallefall 2000-3000 for den 2000-3000 var vel litt drøyt kanskje, med tanke på at spelet ikkje kostar meir enn om lag 500 kr. nope bare se på e-bay og de går som varmt hvetebrød og du kunne signe opp flere bare du passe på proxy eller ip Lenke til kommentar
Captain Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er passe skuffa nå ja, har vært Blizzard entusiast og ventet på betaen omlag et år nå. Men ser ikke ut som om at jeg er med, nei. Gratulerer til alle andre som ble med i allefall. Men ville jo vært ålreit om folk kanskje kunne dele litt hverandre, kjenner mange som gjør det, men andre spør alltid før meg, men jaja. Have fun! Lenke til kommentar
bte Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 500? enig idiot han kunne fått iallefall 2000-3000 for den 2000-3000 var vel litt drøyt kanskje, med tanke på at spelet ikkje kostar meir enn om lag 500 kr. nope bare se på e-bay og de går som varmt hvetebrød og du kunne signe opp flere bare du passe på proxy eller ip Dette er sant.. Folk har faktisk fått solgt for over 500$. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Faktisk så gikk noen av beta plassene for over $1000 tidligere i år. Sykt at noen i det hele tatt gidder å bruke så mye penger på et spill (uferdig tilogmed) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå