Drakir-Frost Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tar sikkert et par dager før alle mailene er sendt ut til alle... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 HELDIGE AJHIAUOÅHFOASOØUHASØUFØHAS =D grattis, jeg venter fortsatt spent! Ingen av mine 2 venner har fått heller =( Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kanskje det er bare meg som er med i World of Warcraft beta'en... hmm.. jaja.. det kan jo bli ensomt.. får jo alt for meg selv da... Og det er jo bare 2,5 gb å laste ned uansett... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 vel, mange er det iallefall ikke Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis hver enkelt som IKKE får keyen skal skrive det her så blir forumet overbelastet... Sjansen får å få det er ca. 0.0001% da vi snakker om mange mange tusen som meldte seg å bare en liten prosent av dem blir velget... Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvis hver enkelt som IKKE får keyen skal skrive det her så blir forumet overbelastet... Sjansen får å få det er ca. 0.0001% da vi snakker om mange mange tusen som meldte seg å bare en liten prosent av dem blir velget... Hmm... Det er jo sant... da får vel bare jeg som er med i betaen (holder fortsatt på å laste ned)... hehehe Endret 1. oktober 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei Grattis, men ble litt deppa forde. Kanskje jeg ikke får da :( Uansett, gratulerer Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvis hver enkelt som IKKE får keyen skal skrive det her så blir forumet overbelastet... Sjansen får å få det er ca. 0.0001% da vi snakker om mange mange tusen som meldte seg å bare en liten prosent av dem blir velget... Hmm... Det er jo sant... da får vel bare jeg som er med i betaen (holder fortsatt på å laste ned)... hehehe Hvordan laster man ned? Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvis hver enkelt som IKKE får keyen skal skrive det her så blir forumet overbelastet... Sjansen får å få det er ca. 0.0001% da vi snakker om mange mange tusen som meldte seg å bare en liten prosent av dem blir velget... Hmm... Det er jo sant... da får vel bare jeg som er med i betaen (holder fortsatt på å laste ned)... hehehe Hvordan laster man ned? Logger inn på http://en.wow-europe.com/. Der må man gi en del opplysninger om navn og slikt. Og når man er ferdig med det, laster man ned World of Warcraft client... og så begynner selve nedlastningen... Endret 1. oktober 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du god eller dårlig pc? Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du god eller dårlig pc? Den er nok ikke direkte dårlig... Celeron 2.5 GHz 512 MB RAM Radeon 9800 Pro Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 En ting som er verdt å merke seg: nedlastingen foregår med en modifisert BitTorrent-klient. Glimrende. Lenke til kommentar
bte Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Syntes bitorrent klienten deres er ganske bra syntes jeg, får god speed og du kan altids styre upploaden med netlimiter slik at den ikke ødelegger download speeden.. Endret 1. oktober 2004 av bte Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syntes bitorrent klienten deres er ganske bra syntes jeg, får god speed og du kan altids styre upploaden med netlimiter slik at den ikke ødelegger download speeden.. Ja, det er omtenksomt. Det får være måte på egoisme. Torrentsystemet fungerer kun fordi folk både deler og laster ned. Om alle lastet ned mer enn de lastet opp hadde det selvsagt ikke fungert spesielt godt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja den er ikke så ille... Jeg logget faktisk inn med stresstest kontoen min, på stresstest klienten, og da fikk jeg lastet ned en patch 600mb, patcher til nyeste build sånn at jeg kan bruke klienten til en eventuell beta plass... Nydelig.. får også relativt høy hastighet i forhold til andre BT klienter. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Pokker! Jeg slettet hele fanteriet etter Stress Testen Jaja..hvis jeg får testen er det jo bare å laste det ned igjen... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kan ikke du/dere ta opp med fraps eller noe hvordan betaen er? Det hadde vært topp! På filmer jeg har sett får jeg ikke sett menyen og helt hvordan det fungerer... Og, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kom også med på betaen. Og kjenner tre andre nordmenn som har kommet med. Nedlastingen går ikke akkurat kjapt, regner ikke med å ha spillet før i kveld. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 eg håper inderlig at ingen 13-14 åringer som ikkje vil bidra med noko BETA-TEST-RELATERT og er berre cd idioter får beta key. Har endå ikkje fått.. Og har ALDRI fått beta key før i andre tilfeller som i warcraft 3. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe, jeg fikk EQ2 beta. Men ga den bort... Håper bare ikke jeg brukte opp flaksen min på den :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå