Dino_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hei er _relativt_ ustødig i javascript, men har drevet å tuklet litt med en måte å vanskeliggjøre at roboter snapper opp epostasresser fra siden min og jeg dermed får postkassa full av spam, denne her funker fett: html-fila <script type="text/javascript"> email();<script> js-fila: function email() { var username = "bruker"; var server = "domene.com"; document.write("<a href='mailto:" + username + "@" + server + "'>"); document.write(username + "@" + server); document.write("</a>"); document.close(); } men jeg vil ha det slik at jeg kan bruke samme scriptet til å skrive forskjellige adresser på siten min, og ønsker noe ala dette: html-fila <script type="text/javascript"> email("bruker","domene.com");<script> js-fila: function email(user, domene) { document.write("<a href='mailto:" + user + "@" + domene + "'>"); document.write(user + "@" + domene); document.write("</a>"); document.close(); } men får det altså ikke til å funke , noen med gode tips? ps: meget godt mulig at det ikke er politisk korrekt måte å gjøre det på, men vil så gjerne prøve alikevel :!: edit: nå funker det, da det rett og slett var min idiotiske plassering av scriptet i html-fila som sugde... Endret 1. oktober 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå